בימינו,כמעט לכל עסק יש נציגות כלשהי באינטרנט. בין אם מדובר באתר של חנות, בלוג שנועד לחשוף את הגולשים למידע (ו"על הדרך" לעסק שסיפק את המידע), אפילו כרטיס ביקור אינטרנטי שנבנה תוך שעה וחצי עם וורדפרס – נוכחות באינטרנט קריטית לכל עסק שרוצה שידעו שהוא...
- פורסם ב פיתוח אתרים
אין תגובות
קידום אתרים הוא עולם מקצועי הנוגע בשורה של תחומים לרבות תוכן, פרסום, שיווק וגם טכנולוגיה. תהליך מטבי של קידום אתרים חייב לייצר מודל פעילות המבוסס על כל התחומים האלה, ולא להישען על חלקם בלבד. אחרי שאמרנו את זה, אחד התחומים שזוכים לפחות תשומת לב בתחום...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש גוגל מושפע ממגוון רחב של פרמטרים. על פי הודעות רשמיות מגוגל, פורסמה רשימה של למעלה מ- 500 פרמטרים המשפיעים על מיקומו של אתר בגוגל. משקל כל פרמטר לא פורסם רשמית, אך ניסיון בעבודת קידום של כמות גדולה של לקוחות, ומחקרים...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
בחנתי אתרים של כותבים שונים. חיפשתי לפי הביטוי "כתיבה שיווקית". נעלבתי בשם המקצוע… אני משאיר לגולשים לבחון את האתרים המופיעים תחת ביטוי זה, למצוא את הליקויים בכתיבה, אפילו באתר המצביע על כישוריהם של הכותבים. כל הטעויות הנפוצות שנמצא רבות מהן בטוקבקים, מודגמות באתרי חובבי כתיבה...
המילה הבעייתית ביותר בעולם רווי טכנולוגיות, וכאלה שמתחדשות כל יום כמעט, או מקבלות שדרוג או "שינוי גנטי" – היא שינוי. לשינוי קשה להסתגל, והממסד השיווקי עדיין מתקשה להבין מה המשמעות של תוכן לעומת טכנולוגיה ועיצוב, מתקשה לקבל שינוי מוסכמות. המילים עסק ועסקנות נולדו מאותו שורש והשמרנות...
ניהול קמפיינים באינטרנט רבים מבעלי חברות ועסקים, גדולים כקטנים, רואים באינטרנט שטח פרסום נרחב ויעיל. הסיבה לכך היא שעם הזמן האינטרנט תופס יותר ויותר תאוצה בכל תחום בחיינו ומיליוני אנשים עושים בו שימוש כזה או אחר. כתוצאה מכך, פוטנציאל החשיפה של האינטרנט הוא גדול מאוד,...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פיתוח אתרים
כולם רצים ומתרוצצים באינטרנט. כל מי שלמד קצת HTML רץ להקים עמוד או יותר ולאזכר מה שמתרוצץ במוחו. חלק מקימים לצורכי תדמית (אם אני לא שם – אני לא קיים), חלק לצורך העברת מידע (אם לא אספר- לא ידעו שאני קיים) וחלק לצורך מסחר (אם...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
בניית דפי נחיתה דורשת חשיבה מרובה, הן על הצורה הוויזואלית שלהם והן על התוכן הנדרש. דפי נחיתה הם דפים עצמאיים הנמצאים ברשת, אשר מטרתם היא להמיר כמה שיותר גולשים אקראיים לקונים פוטנציאליים. לשם כך, יש ללמוד על קהל היעד, רצונותיו וצרכיו, כך שבניית דפי הנחיתה...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פיתוח אתרים
כל הסודות מתגלים עומדים בפני הקמתו של אתר חדש? ברכותינו. אתם עומדים בפני תקופה מרגשת מאוד של עיצוב ויצירה, של הכוונה וחשיבה וכן, גם של קבלת כמה החלטות קשות ומשמעותיות עבור האתר החדש שלכם ובראשו – בחירת שם הדומיין עבורו. שם הדומיין הוא תעודת הזהות...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פיתוח אתרים
קידום אתרים – לעיניך בלבד? לא משנה לאיזה אתר באינטרנט תגלשו, תמיד תמצאו בו פיסות טקסט מפוזרות ברחבי עמודיו. גם אם האתר מורכב בעיקר מתמונות, כמו Flickr או YouTube הוסף למילון למשל, עדיין נמצא שורות טקסט מעטרות את הדפים באתר. הסיבה העיקרית היא שבעלי האתרים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פיתוח אתרים, קידום אורגני
יסודות ובניין של קידום אתרים רשת האינטרנט היא מקום רחב ידיים שמכיל יותר ממאה מיליון אתרים בכל הנושאים הידועים כיום לאדם. כל אחד עם חיבור לאינטרנט וגישה מינימלית למחשבים יכול להיכנס לרשת ולגלוש לאן שירצה. הבעיה מתחילה כאשר יודעים מה רוצים אך לא יודעים איך...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני
הקשר בין קידום אורגני לאיכות האתר ברשת האינטרנט מצויים אתרים רבים. אנשים פרטיים וגם חברות ועסקים מקימים אתר ומעלים אותו לרשת, אז הוא הופך נגיש לכולם, במובן שכולם יכולים להגיע אליו. קידום האתר הוא משימה חשובה שצריכה לעניין כל בעל אתר שמצפה לתנועה רבה של...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני
בראש ובראשונה, חשוב להבין כי התאמת האתר לגוגל תלויה בגמישות של מערכת ניהול התוכן של האתר ולכן רצוי מאוד לוודא כי המערכת מסוגלת לעמוד בכל הדרישות ממנה עוד לפני שחותמים על חוזה עם חברת בניית האתרים. מערכת ניהול תוכן שאינה גמישה מספיק, עלולה להוות מכשול...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני
בחירת חבילת אחסון האתר היא אחד השלבים החשובים ביותר כאשר אנחנו מקימים אתר אינטרנט, והיא עשויה להשפיע על המהירות בה יפעל האתר ועל עד כמה יהיה לנו קל לנהל אותו ובסופו של דבר על יש לזה השפעה לא קטנה על קידום האתר בגוגל. על מנת...
- פורסם ב פיתוח אתרים
שלום ללקוחות SEO-Creative, שמי עידו סלע ואני קולגה של ליאור, בין היתר אנו מתייעצים אחד עם השני, מחליפים רעיונות ומשתפים פעולה. המאמר הזה הוא אחד מערוצי שיתוף הפעולה. תוכן איכותי שאנו מספקים אחד לשני. מתחילים האמת, הכותרת גדולה על המאמר הזה. קשה באמת לכתוב מאמר אשר...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פיתוח אתרים, קידום אורגני