קידום אתרים הינו עזר לחשיפת העסק שלך בפני קהל יעד איכותי המשתמש במנועי חיפוש ובכלל בעולם האינטרנט.
– אם עולה בך השאלה לגבי הרווח המתקבל מקידום אתרים מוצלח נשתדל לרכז את התשובה במדריך זה.
תוכן עניינים
אתר אינטרנט = כרטיס ביקור?
על פי התפיסה, האומרת כי על כל אדם בעל עסק להחזיק בידיו כרטיס ביקור המייצג את השירותים אותם הוא מעניק לציבור הדורש, יש לבנות כרטיס ביקור אינטרנטי המעניק רושם דומה על העסק ועל ביצועיו בשוק. תפיסה זו נכונה בבסיסה אם ברצונך ליצור רושם באינטרנט ולמתג את החברה כך שמבקרי האתר יגיעו בעיקר דרך גלישה ישירה – כלומר ע"י כתובת URL האתר ובסבירות נמוכה יותר דרך מנועי חיפוש. בצורה זו תחלופת הגולשים נמוכה, העניין אשר יוצר האתר בעיניהם אינו גבוה ולאתר אין רווח יישומי לחברה אותה הוא מייצג מלבד מתן מידע אודותיה.
קידום אתר אינטרנט – הסיבה
עסקים המעוניינים בחשיפה רחבה של מוצריהם לקהל הרחב יכולים לשקול ניהול קמפיינים במנועי חיפוש וניהול קמפיינים במדיה חברתית, כאשר השיקול הוא הגדלת פרמטר ה-ROI"" (Return On Investment) ומיתוג החברה ברשת על ידי פעולות קידום אתרים.
קידום אתרים – התוצאה
לאחר תקופה בה האתר עובר תהליך של קידום אתרים אורגני הכולל מחקר מילות מפתח אופטימיזציית מבנה האתר ומעבר QA על התאמתו למנועי החיפוש, חילופי קישורים ואופטימיזציית תוכן באינטרנט תוכלו למצוא את אתרכם במיקומים גבוהים תחת ביטויי מפתח הרלוונטיים אל תוכן האתר/העסק – כך גולשים המהווים לקוחות פוטנציאלים עשויים להיתקל באתרכם בחיפוש אחר שירות מהסוג אותו העסק שלכם מספק וליצור קשר עמכם דרך האתר להזמנת המוצר/השירות. – התוצאה הכמותית של פניות מהלקוח בעלת קורלציה ברורה אל מיקומכם במנועי החיפוש, כאשר עבור אתר בעל הדרוג הראשון מספר הכניסות הגבוהה ביותר, עבור השני פחות, וכך הלאה. מסיבה זו בדיוק יש צורך בפעולות קידום אתרים.
לרוב כתוצאה מקידום אתרים אורגני באינטרנט נהנים העסקים מקהל לקוחות אשר בניהם הייתה חסרה מודעות קיום הדדית. – כמות הלקוחות גודלת והסכום אשר הושקע מחזיר עצמו בתשואה יפה.
אתה חייב להיות מחובר כדי לפרסם תגובה.