קידום אתרים במנועי חיפוש הינו ענף בצמיחה, לאחרונה פורסם כי ההוצאות על קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO) ותקציב הפרסום המשולם למנועי חיפוש עבור פרסום לפי קליקים(PPC) גדל ב 30% בשנת 2008 וצפוי לגדול ב 25% בשנת 2009 למרות או בזכות ההאטה הכלכלית והצפי לצמצום הוצאות השיווק. בשנים האחרונות חל גידול משמעותי במספר החברות אשר משקיעות תקציבי שיווק עבור פעילות קידום אתרים (SEO) ופרסום ממומן(PPC). מגמה זו תופסת תאוצה היות והשיווק באינטרנט מדיד ומציג בצורה מובהקת יעילות, גידול ברווחיות והחזר השקעה אפקטיבי בעלות קטנה יחסית לערוצי שיווק אחרים.
מנועי החיפוש הפכו להיות האפליקציה החמה ביותר לאחר שירותי הדוא"ל, ולכן אין זה מפתיע שהם מושכים כל כך הרבה תשומת לב. עשרות מיליוני חיפושים מתבצעים כל יום ברחבי העולם (300 מיליון שאילתות חיפוש ביממה אם אתה Google) על ידי מיליוני משתמשים, המחפשים מוצרים או שירותים אשר עשויים לספק את צורכיהם. עם זאת, זו פשוט עובדת חיים, אם אתרך אינו מופיע בתוצאות החיפוש הראשונות ייתכן גם שלא תמצא כלל על ידי הגולשים. גולשים נוטים לחפש לכל היותר תוצאות בשלושה העמודים הראשונים כאשר מרבית הכניסות מבוצעות באתרים שהופיעו ראשונים.
כולם רוצים יותר חשיפה באינטרנט. חשיפה שווה ביקורים באתר, ביקורים באתר תוך הכוונה וקריאה לפעולה מציגים הזדמנות למינוף המכירות והשגת רווחים גדולים יותר. במנועי החיפוש המובילים רמת התחרותיות כיום גבוהה, גם המתחרים שלך שואפים למקם את עצמם במקום הראשון ובמידה והלקוחות הפוטנציאלים שלך לא ימצאו אותך הם ימצאו את מתחרייך.
91% מהגולשים בישראל יאספו מידע באינטרנט לפני ביצוע רכישה ולקוח אשר לא ימצא אותך יימצא את מתחרייך. בישראל גולש ממוצע מבלה כ 38 שעות מול המחשב. גם כאשר החשיפה נוצרה באמצעות הפרסום ב Offline (מסורתי), הצרכן החדש ייגש לאינטרנט בכדי לאסוף מידע ולקבל החלטה. מרבית הגולשים יבצעו מחקר באינטרנט במסגרת תהליך קבלת ההחלטה לפני ביצוע רכישה. הסיבה לכך היא יכולתו של האינטרנט לאפשר ללקוח לבחון אלטרנטיבות, להשוות מחירים והחשוב מכל לקבל את המידע במקום ובזמן שמתאימים לו.
ב Google ישנם מעבר למאתיים פרמטרים לקביעת דירוג האתר והצגתו בתוצאות החיפוש. הרעיון העיקרי בתחום קידום אתרים הוא להתאים את האתר לאותם פרמטרים ולמצוא דרכים אשר ישפיעו על האלגוריתמים כך שהאתר שלנו ימצא הרלוונטי ביותר. רלוונטיות הינה הקריטריון החשוב ביותר מבחינת מנועי החיפוש, אשר מטרתו להציג תוצאות עם מקסימום רלוונטיות עבור הגולש.
מגוון השירותים ש SEO-C מציעה בכדי שלקוחותיה יופיעו במקומות הראשונים כוללים: מחקר מילות מפתח או ביטויי מפתח, אופטימיזציה למבנה האתר, אופטימיזציה לתוכן האתר, אופטימיזציה לקישורים הפנמיים והחיצונים של האתר והדרכה לכתיבת תוכן נכונה.
קידום אתרים באינטרנט הינה תורה שלמה של לקיחת אתר אינטרנט מתוך מטרה להוציא ממנו את המקסימום. להמשיך כל הזמן לשפר, לחדש ולהתקדם, לדחוף אותו קדימה במנועי החיפוש, להפכו לנגיש, ידידותי למשתמש, מהיר תגובה, גמיש לשינויים ומניע לפעולה – אתר שמביא מקסימום תוצאות
אתה חייב להיות מחובר כדי לפרסם תגובה.