גוגל סוגי קבצים פורמטים של תמונות – PNG, JPG, GIF. פורמטים של HTML5 – קובץ ZIP המכיל HTML ובאופן אופציונלי גם SVG, JPEG\JPG, PNG, GIF, JS, CSS (רספונסיבית או רגילה). פורמטים של AMPHTML – קובץ ZIP הכולל מסמך HTML אחד ועד 39 נכסי מדיה (גודל...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
המאמר נכתב באדיבות חברת siteIT ב-2018 החלק של הדיגיטל בעוגת הפרסום הגיע ל-36% והשתווה לזה של הטלוויזיה. לשם השוואה עשור קודם לכן הנתח של האינטרנט היה 12% בלבד כשהעיתונים המודפסים והטלוויזיה תפסו קרוב ל-40%. אבל גם בעידן שבו הושקעו בפרסום באינטרנט קרוב ל-1.5 מיליארד ש"ח...
- פורסם ב פרסום באינטרנט
השיווק באינטרנט הוא שיווק טוב מכיוון שהוא מאפשר למשווק לפלח את האוכלוסיה ולהתאים את השיווק לקהל מטרה שמעוניין בו. רופא שיניים שרוצה לשווק את עצמו בצורה משמעותית ויעילה צריך להתחיל במלאכת שיווק אינטנסיבית ברשת, שחלק ממנה כולל איתור הלקוחות הרלוונטים שמעוניינים בטיפול במרפאת שיניים. קיימות...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פרסום באינטרנט, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
המילה הבעייתית ביותר בעולם רווי טכנולוגיות, וכאלה שמתחדשות כל יום כמעט, או מקבלות שדרוג או "שינוי גנטי" – היא שינוי. לשינוי קשה להסתגל, והממסד השיווקי עדיין מתקשה להבין מה המשמעות של תוכן לעומת טכנולוגיה ועיצוב, מתקשה לקבל שינוי מוסכמות. המילים עסק ועסקנות נולדו מאותו שורש והשמרנות...
פרסום באינטרנט – אפיק הפרסום החדש יותר ויותר בעלי עסקים ברחבי העולם וגם בישראל מגלים מדי יום את היתרונות של פרסום באינטרנט. הסיבה העיקרית לכך היא שהאינטרנט הפך למקום הגדול ביותר שמאגד אנשים מכל העולם בכל רגע נתון, מבלי שמישהו יצטרך לזוז מכיסאו או לארגן...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, קידום אורגני
יותר ממיליון משקי בית בישראל מחוברים כיום לאינטרנט, הרב המכריע לאינטרנט המהיר. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר האחראי עם נתח שוק של 91% כך שכמעט כל החיפושים באינטרנט בארץ מבוצעים דרכו. קיים יחס ישיר בין המיקום בדף התוצאות לבין כמות הכניסות, ככל שהאתר...
פרסום באינטרנט בעזרת קידום אתרים ממומן אם הקמת לאחרונה אתר לעסק שלך, אך מוצא את עצמך ממתין לתוצאות בדמות לקוחות והגדלת רווחים כנראה שלא ביצעת קידום לאתר. על מנת שגולשים יידעו בכלל על קיומו של האתר, שהוא אחד מיני רבים, מומלץ לבצע קידום, שכן פרסום...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, שיפור יחסי המרה
קהל יעד ממוקד מגדיל את הסיכוי לביצוע רכישה באמצעות הקמפיין הפרסומי. מודעה ממוקדת מביאה יותר קליקים, יחס ההמרה בין כמות הקליקים וביצוע רכישות באתר טוב יותר ובאופן כללי המוצר או השירות מובנים יותר לגולשים. בכדי לייצר מיקוד בקמפיין פרסומי יש להשתמש בטכניקות כגון שימוש בביטויים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
גוגל כיום נמצאת בראש הטבלה, החברה בעלת כוח המחשוב החזק ביותר על פני האדמה (חזק מזה של נאס"א – סוכנות החלל הבינלאומית), חברה שמשלבת יצירתיות ופיתוח עם דגשים חשובים על רלוונטיות ושירות אמיתי למשתמש. גוגל הוכיחו את עצמם שוב ושוב על ידי השקת מוצרים עסקיים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
פרסום בגוגל – שטח הפרסום הגדול בעולם מנוע החיפוש גוגל נחשב כיום למנוע החיפוש באינטרנט המוביל בעולם. ניתן לומר כי מרבית ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם עושים בגוגל שימוש יומיומי והוא אף מהווה שער הכניסה לאינטרנט עבור רבים. לכן, כמעט כל חברה ועסק פרטי פונים לפרסם...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
הפרסום היעיל ביותר – פרסום בגוגל עסקים וחברות מפרסמים את עצמם בכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולמקסם את הרווחים, שזוהי הרי מטרתו של כל עסק. אחד מערוצי הפרסום שפורחים בתקופה האחרונה הוא הפרסום באינטרנט. יש כמה וכמה דרכים לפרסם באינטרנט, כגון: באנרים, הקמת אתר,...
פרסום בגוגל עובד עבור כולם עסק לא יכול להתקיים ללא לקוחות. כל עוד העסק קיים, עליו להמשיך ולפעול בשיטות שונות כדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. פרסום בגוגל הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר לקידום כל עסק, בין אם יש לו אתר אינטרנט...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
המטרה של חברות קידום בגוגל, כך נהוג להסביר, היא לדאוג לכך שהאתרים שלהם הם מספקים שירותים יזכו להופיע במקום יותר גבוה בתוצאות של מנוע החיפוש הפופולארי ביותר. חברות קידום בגוגל נמדדות לפי מידת ההצלחה שלהן בהבאה של אתרים אל העמוד הראשון ואפילו אל המקום הראשון...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, פרסום עמותות, קידום אורגני
בעלי עסקים רבים חשים בלבול בנוגע לבחירת הפלטפורמות באמצעותן יצליחו להגדיל את נפח המכירות שלהם: כל כך הרבה אפשרויות! מה מהן מתאימה לכם? האם היא מתאימה למסגרת התקציבית שלי? קבלו סקירה מקיפה על שיווק באינטרנט והאמצעים העומדים לרשותכם. קידום אורגני – אז איך מגיעים לעמוד הראשון...