יותר ממיליון משקי בית בישראל מחוברים כיום לאינטרנט, הרב המכריע לאינטרנט המהיר. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר האחראי עם נתח שוק של 91% כך שכמעט כל החיפושים באינטרנט בארץ מבוצעים דרכו. קיים יחס ישיר בין המיקום בדף התוצאות לבין כמות הכניסות, ככל שהאתר...
קהל יעד ממוקד מגדיל את הסיכוי לביצוע רכישה באמצעות הקמפיין הפרסומי. מודעה ממוקדת מביאה יותר קליקים, יחס ההמרה בין כמות הקליקים וביצוע רכישות באתר טוב יותר ובאופן כללי המוצר או השירות מובנים יותר לגולשים. בכדי לייצר מיקוד בקמפיין פרסומי יש להשתמש בטכניקות כגון שימוש בביטויים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
מילות מפתח הצעד הראשון בפרסום בקישורים הממונים הוא בחירת מילות מפתח אשר יביאו למקסימום נפח גלישה במינימום עלויות. כשגולש מחפש דבר מה באינטרנט הוא יכול להשתמש במילים שונות לצורך החיפוש וקיימת חשיבות מכרעת לזיהוי המילים המדויקות בהן הוא משתמש. לצורך הדגמה ניקח גולש המעוניין לנפוש...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים
בעלי עסקים רבים חשים בלבול בנוגע לבחירת הפלטפורמות באמצעותן יצליחו להגדיל את נפח המכירות שלהם: כל כך הרבה אפשרויות! מה מהן מתאימה לכם? האם היא מתאימה למסגרת התקציבית שלי? קבלו סקירה מקיפה על שיווק באינטרנט והאמצעים העומדים לרשותכם. קידום אורגני – אז איך מגיעים לעמוד הראשון...