תוכן עניינים
דף נחיתה לקמפיין פרסום בגוגל וגם בפייסבוק
אחת משיטות הפרסום היעילות ביותר הקיימות מאז נכנס האינטרנט בסערה לחיינו הוא פרסום באינטרנט. ישנן כמה פלטפורמות בהן ניתן לפרסם את בית העסק באינטרנט, כאשר הפלטפורמות של פרסום בגוגל וקמפיין בפייסבוק הן המוצלחות שבהן. מיליוני אנשים ברחבי העולם נחשפים לגוגל ולרשתות חברתיות מדי יום. כידוע לכולנו, רשת הפייסבוק היא הרשת החברתית הנפוצה ביותר והכוללת את מספר המשתמשים הרב ביותר, וגוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר וזה שמרבית הגולשים פונים אליו בכדי לחפש כל דבר באשר הוא בכל נושא שהוא. לכן, פלטפורמות אלו הן המקום היעיל ביותר עבור פרסום העסק. חלק בלתי נפרד מכל קמפיין פרסומי, בין אם מדובר בקמפיין פרסום בגוגל ובין אם מדובר בקמפיין פרסום בפייסבוק, הוא דף נחיתה. דף נחיתה הוא עמוד האינטרנט אליו מגיע הגולש לאחר שהקליק על מודעת הפרסום, הבאנר או הלינק שיצרת עבור העסק שלך. כדאי להשקיע מאוד בדף הנחיתה שכן עבור הגדלת מעגל הלקוחות והצלחת העסק לא די בכך שגולשים יגיעו ויראו את דף הנחיתה שלנו, אלא יש ליצור מצב שבו תתקיים אינטראקציה ראשונת בין הגולש לבינך, באמצעות דף הנחיתה.
פרסום בגוגל ובפייסבוק יעיל יותר עם דף נחיתה
בגוגל ניתן ליצור מודעות פרסום ממומנות באמצעות Google AdWords. בפייסבוק, לעומת זאת, ניתן להקים עמוד עבור העסק שלך או פשוט לפרסם מודעה בדומה למודעות פרסום בגוגל שתצוד את עיניהם של הגולשים אליהם מכוון הפרסום. משמעות היותו של הפייסבוק רשת חברתית היא רשת הקשרים המסועפת הקיימת בין החברים בו שמאפשרת לכמות גדולה של אנשים להיחשף למודעת הפרסום שלך. כמו פרסום בגוגל, גם קמפיין פרסום בפייסבוק יכול להתבצע באמצעות מודעות ממומנות שמופיעות בצדי העמוד בו נמצא הגולש וכן באמצעות באנרים ממומנים אף הם. הקלקה מצד הגולש על המודעה או הבאנר שהעליתם לרשת הפייסבוק יכולה להביא אותו לאתר חיצוני של העסק שלך, לדף אוהדים או לדף נחיתה. דף הנחיתה במקרה זה, בדיוק כמו בקמפיין פרסום בגוגל, הוא יעיל יותר שכן הוא מציג מידע ממוקד לגולש על המוצר או השירות ומאפשר לו להשאיר פרטים כמו מספר טלפון או כתובת דואר אלקטרוני לשם יצירת קשר. יעילותו של דף הנחיתה בפייסבוק או בגוגל תלויה במספר פרמטרים שנכונים לשתי הפלטפורמות.
יעילותו של דף הנחיתה בקמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק
ככל דף נחיתה, גם דף נחיתה לפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל צריך להיות בנוי בצורה מסוימת כך שהגולשים יבצעו לבסוף את הרכישה של המוצר או השירות שאתה מציע למכירה. דף הנחיתה צריך להבהיר לגולש שהוא הגיע למקום הנכון בכך שהקליק על המודעה שלך. הדרך לעשות זאת הוא לעצב אותו בצורה שתמשוך את העין של הגולש ועדיין תהיה רלוונטית לעסק. בנוסף, יש לכלול טקסט מתאים הכולל את מילות וביטויי המפתח הרלוונטיים שיעלו את הסיכויים של המודעה שלך ושל דף הנחיתה שמקושר אליה להופיע בעמודים ודפים מסוימים ברחבי הפייסבוק או בגוגל.
פרסום בגוגל ובפייסבוק – לייק!
אלמנט נוסף שיכול להעלות את סיכויי ההקלקה על המודעה שלך ובכך את סיכויי הצלחתו של כל קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק הוא הקלקלה על ה'לייק'. ככל שגולשים רבים יותר יקליקו לייק על המודעה ועל דף הנחיתה שלכם יותר גולשים ייחשפו אליהם והרי לכם סיכויים גבוהים יתר לרכישה.