למרות ריבוי הרשתות החברתות שאנחנו פוגשים בשנים האחרונות עם כניסתן של רשתות חברתיות ששינו את אסטרטגיות השיווק של עסקים ומותגים כמו טיקטוק, פינטרסט ועוד, פייסבוק עדיין המובילה הבלתי מעורערת מבחינת תקציבי הפרסום השנתיים שמפרסמים משקיעים בה, מה שהופך אותה לפלטפורמת הפרסום הממומן וגם האורגני העיקרית...
- פורסם ב שיווק באינטרנט
אין תגובות
כמה פעמים ספרתם עד 10 ושום מוצר לא מכר? כמה פעמים ספרתם עד 10, 100 ואפילו 100 ושום מוצר לא נמכר? ובכן, יש לנו חדשות בשבילכם. דף התוצאות של גוגל (SERP) עבר מהפך רציני ובמקום המודעות הישנות שאליהן כבר התרגלתם יופיעו מודעות הקניות של Google...
מוסכמה ידועה בעולם קידום האתרים היא ש"התוכן הוא המלך", וכך נוצרת ציפייה כאילו אתר שיש בו תוכן טוב ייהנה מתנועה יפה של גולשים. אלא שזה לא תמיד המצב ויש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לעודד את התוכן לייצר תנועת גולשים. אחד מהם הוא אופטימיזציה של...
קידום אתרים הוא עולם מקצועי הנוגע בשורה של תחומים לרבות תוכן, פרסום, שיווק וגם טכנולוגיה. תהליך מטבי של קידום אתרים חייב לייצר מודל פעילות המבוסס על כל התחומים האלה, ולא להישען על חלקם בלבד. אחרי שאמרנו את זה, אחד התחומים שזוכים לפחות תשומת לב בתחום...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
הרחש הורגש היטב בענף קידום האתרים. ידענו שאוטוטו יוצא עדכון חדש של גוגל וכבר היה לנו מושג שהיא מבשלת לנו נזיד על אש גדולה – המובייל!!! זה צפוי ומתבקש. מסכי הטלפונים הסלולריים שלנו פוגשים בפנים שלנו יותר ממסכי המחשב וזה אך טבעי שגוגל תשלב את...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
השיווק באינטרנט הוא שיווק טוב מכיוון שהוא מאפשר למשווק לפלח את האוכלוסיה ולהתאים את השיווק לקהל מטרה שמעוניין בו. רופא שיניים שרוצה לשווק את עצמו בצורה משמעותית ויעילה צריך להתחיל במלאכת שיווק אינטנסיבית ברשת, שחלק ממנה כולל איתור הלקוחות הרלוונטים שמעוניינים בטיפול במרפאת שיניים. קיימות...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פרסום באינטרנט, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש גוגל מושפע ממגוון רחב של פרמטרים. על פי הודעות רשמיות מגוגל, פורסמה רשימה של למעלה מ- 500 פרמטרים המשפיעים על מיקומו של אתר בגוגל. משקל כל פרמטר לא פורסם רשמית, אך ניסיון בעבודת קידום של כמות גדולה של לקוחות, ומחקרים...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
יש היום כל כך הרבה ערוצי שיווק באינטרנט, עד שההתלבטות באיזה ערוץ לבחור יכולה להיות קשה: פייסבוק, מודעות ממומנות של גוגל, טאבולה ואאוטבריין (שיווק באמצעות דפי תוכן) וכמובן קידום אורגני במנועי חיפוש ובדגש על גוגל מן הסתם. כדי למצוא איזה ערוץ שיווקי הוא האיכותי ביותר,...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
בחנתי אתרים של כותבים שונים. חיפשתי לפי הביטוי "כתיבה שיווקית". נעלבתי בשם המקצוע… אני משאיר לגולשים לבחון את האתרים המופיעים תחת ביטוי זה, למצוא את הליקויים בכתיבה, אפילו באתר המצביע על כישוריהם של הכותבים. כל הטעויות הנפוצות שנמצא רבות מהן בטוקבקים, מודגמות באתרי חובבי כתיבה...
המילה הבעייתית ביותר בעולם רווי טכנולוגיות, וכאלה שמתחדשות כל יום כמעט, או מקבלות שדרוג או "שינוי גנטי" – היא שינוי. לשינוי קשה להסתגל, והממסד השיווקי עדיין מתקשה להבין מה המשמעות של תוכן לעומת טכנולוגיה ועיצוב, מתקשה לקבל שינוי מוסכמות. המילים עסק ועסקנות נולדו מאותו שורש והשמרנות...
כולם רצים ומתרוצצים באינטרנט. כל מי שלמד קצת HTML רץ להקים עמוד או יותר ולאזכר מה שמתרוצץ במוחו. חלק מקימים לצורכי תדמית (אם אני לא שם – אני לא קיים), חלק לצורך העברת מידע (אם לא אספר- לא ידעו שאני קיים) וחלק לצורך מסחר (אם...
- פורסם ב פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
פרסום באינטרנט – צעדים לקידום העסק האינטרנט הפך בעשורים האחרונים למקום סוער וגועש שאנשים רבים פוקדים מדי יום. לכן, אנשים פרטיים ועסקים רבים מוצאים בו שטח פרסום יעיל. אם עד לא מזמן הפרסום בוצע באמצעי מדיה כמו טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות, פרוץ האינטרנט לחיינו מבשר...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום עמותות, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
הפרסום היעיל ביותר – פרסום בגוגל עסקים וחברות מפרסמים את עצמם בכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולמקסם את הרווחים, שזוהי הרי מטרתו של כל עסק. אחד מערוצי הפרסום שפורחים בתקופה האחרונה הוא הפרסום באינטרנט. יש כמה וכמה דרכים לפרסם באינטרנט, כגון: באנרים, הקמת אתר,...
קידום אתרים באינטרנט בעלי אתרים, במיוחד אתרים שנוצרו למטרות רווח, צריכים להיות מודעים לעובדה שאם הם לא יפעלו בדרכים מסויימות לקידום האתר שלהם, רוב הסיכויים הם שמרבית הגולשים לא יהיו כלל מודעים לאתר. לאור ריבוי האתרים הקיים כיום ברשת (מעל למאה וחמישים מיליון אתרים), אתר...
- פורסם ב קידום אורגני, שיווק באינטרנט
בעלי עסקים רבים חשים בלבול בנוגע לבחירת הפלטפורמות באמצעותן יצליחו להגדיל את נפח המכירות שלהם: כל כך הרבה אפשרויות! מה מהן מתאימה לכם? האם היא מתאימה למסגרת התקציבית שלי? קבלו סקירה מקיפה על שיווק באינטרנט והאמצעים העומדים לרשותכם. קידום אורגני – אז איך מגיעים לעמוד הראשון...
מגרדות לכם הידיים כשאתם נתקלים במודעות אדוורדס של מתחרים? אכן, גם המתחרים שלכם משלמים על כל קליק בדיוק כמוכם וכשיגמר להם התקציב החודשי המודעה שלהם לא תופיע עד אשר הם יגדילו את התקציב. על פניו, ללחוץ על מודעות המתחרים הינה דרך מעולה לנטרל תחרות או...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
כל בעל עסק אשר קיבל את ההחלטה המבורכת לקדם את עסקיו באמצעות האינטרנט, מתלבט בשאלה מה עדיף, קמפיין ממומן במנועי חיפוש כגון תוכנית ה (PPC (Pay per Click במסגרת Google AdWords או קידום האתר בצורה אורגנית? ישנם עסקים אשר בחרו לפעול בשני הערוצים אך מתחבטים בשאלה מהו התמהיל הנכון בין השניים? בכדי לקבל החלטה מושכלת יש להבין את המהות והיתרונות של כל שיטה....
- פורסם ב ניהול קמפיינים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט, שירותי אנליטיקס
קידום אתרים במנועי חיפוש הינו ענף בצמיחה, לאחרונה פורסם כי ההוצאות על קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO) ותקציב הפרסום המשולם למנועי חיפוש עבור פרסום לפי קליקים(PPC) גדל ב 30% בשנת 2008 וצפוי לגדול ב 25% בשנת 2009 למרות או בזכות ההאטה הכלכלית והצפי לצמצום הוצאות השיווק. בשנים האחרונות חל גידול משמעותי במספר החברות אשר משקיעות תקציבי שיווק עבור פעילות קידום אתרים (SEO) ופרסום ממומן(PPC). מגמה זו תופסת תאוצה היות והשיווק באינטרנט מדיד ומציג בצורה מובהקת יעילות, גידול ברווחיות והחזר השקעה אפקטיבי בעלות קטנה יחסית לערוצי שיווק אחרים....
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
קידום אתרים הינו עזר לחשיפת העסק שלך בפני קהל יעד איכותי המשתמש במנועי חיפוש ובכלל בעולם האינטרנט.
– אם עולה בך השאלה לגבי הרווח המתקבל מקידום אתרים מוצלח נשתדל לרכז את התשובה במדריך זה....
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט