קידום אתרים הוא עולם מקצועי הנוגע בשורה של תחומים לרבות תוכן, פרסום, שיווק וגם טכנולוגיה. תהליך מטבי של קידום אתרים חייב לייצר מודל פעילות המבוסס על כל התחומים האלה, ולא להישען על חלקם בלבד. אחרי שאמרנו את זה, אחד התחומים שזוכים לפחות תשומת לב בתחום הספציפי של קידום אתרים הוא התחום הטכנולוגי או במילים אחרות, כל מערכת השרתים שעליה מבוסס האתר, ובאמצעותה מתחבר לרשת העולמית. בהיבט זה ישנם מספר נושאים שחשוב לבחון ולבסס על מנת להיות מסוגלים לייצר את תוצאות הקידום הטובות ביותר, ובתוך זאת הנושא של מיקום השרת הוא מרכיב קריטי, שיכול לעשות את ההבדל בין הופעה במקום הראשון או במקום העשירי בגוגל.
מיקום כחלק מהפרמטרים המגדירים את האתר והתוכן שלו
בין שמדובר על קידום באמצעות פרסום, ובין שמדובר על קידום באמצעות תוכן וקידום בתוצאות החיפוש של גוגל, כל ספקי השירות העוסקים בתחום מיישמים כיום פרקטיקות של זיהוי מיקום גאוגרפי באופן אוטומטי על מנת להתאים את התוכן ברמה המקומית. כך למשל, כאשר גוגל סורק את התוכן באתר שלכם, נתון נוסף שהיא לוקחת איתה הוא המיקום של השרת על פני הגלובוס. שרת הממוקם בישראל יזכה לציון גבוה יותר בחיפושים המבוצעים מישראל, בעוד ששרת הממוקם בארצות הברית, במזרח הרחוק או במדינה אירופית כלשהי, יקבל עדיפות נמוכה יותר עבור חיפושים המבוצעים בישראל.
שירות קידום אתרים של חברת UP אחסון אתרים
בדיוק מהסיבה הזאת, אתם רוצים שהשרת המנהל את כל פעילות האתר שלכם יהיה ממוקם בישראל, ויקבל עדיפות גבוהה בחיפושים המבוצעים בתוך ישראל. חברת UP אחסון אתרים היא חברה המתמחה בקידום אתרים ובכלל זה בהיבטים הטכנולוגיים של תהליך הקידום. בהתאם לכך, עבור כל פרויקט קידום נבנית תכנית הכוללת את כלל פעולות הקידום שיבוצעו ואת כל ההיבטים התכניים, הפרסומיים, השיווקיים והטכנולוגיים של הפרויקט. במסגרת זו, שימוש בשרת הממוקם בישראל הוא תנאי מרכזי, ואם המצב הנוכחי אינו כזה, הרי שכחלק מתהליך הקידום, יהיה צורך לבצע העברה של האתר אל שרתים הממוקמים בישראל.