תוכן עניינים
מיתוג ברשתות חברתיות – איך אפשר לעשות כסף בפייסבוק?
רשת הפייסבוק היא הרשת החברתית הנפוצה ביותר בעולם, עם מאות מיליוני משתמשים ושלושה מיליון חברים בישראל. תנועת הגולשים ברשת האינטרנט היא ערה ורבה במשך כל שעות היום והלילה, עד שבכל רגע נתון למעשה עוברים בה גולשים. מסיבה זו רשת הפייסבוק היא מקום טוב לפרסם בו את העסק שלך וליצור לו תדמית שתהיה מוכרת לא רק בפייסבוק אלא בכל רשת חברתית אחרת במרחב האינטרנטי. מיתוג ברשתות חברתיות לעסק שלך עוזר ליצור את התדמית הזו ולייצב את מעמד העסק שלך בקרב קהל הגולשים. לא משנה מהו התחום בו עוסקת החברה שלך או העסק הביתי שהקמת, בעזרת מיתוג ברשתות חברתיות, ובעיקר בפייסבוק תוכל להגיע לקהל הצרכנים מקרב מיליוני הגולשים שירכשו וישתמשו במוצרים או בשירות שאתה מציע. הפרסום בפייסבוק יכול להתבצע בשיטות ובדרכים רבות ומגוונות, אך לכולן מכנה משותף אחד. כדי לעשות כסף בפייסבוק עליך להיות משתמש פעיל לכל דבר, במקומות ובאזורים שבהם אתה מעוניין לבצע את החשיפה הגבוהה ביותר לעסק שלך. אז איך, אתה שואל, אפשר לעשת כסף בפייסבוק?
מיתוג ברשתות חברתיות כמזרז רווחים גם בפייסבוק
אחת השיטות היעילות ביותר למשוך לקוחות לעסק שלך הוא שימוש בקופונים או שוברים שמעניקים הנחה משמעותית או מתנה על כל קניה וכיוצא באלה. גם בפייסבוק ניתן ליצור את אפקט הקופון. למעשה, קופונים ושוברים בפייסבוק במסגרת קניה קבוצתית היא אחת השיטות היעילות ביותר שקיימות כיום לפרסום בפייסבוק וגם ברשתות חברתיות אחרות, כמו MySpace או אתרי בלוגים אחרים. בכדי ליצור קניה קבוצתית יש למצב מיתוג מסוים לעסק שלך או לאחד המוצרים שברצונך לקדם, וזאת כאמור בכדי ליצור תדמית יציבה, ייחודית ומוכרת.
מיתוג ברשתות חברתיות מעלה את סיכויי ההגעה אליך
כיום קיימים מספר אתרי קניות קבוצתיות. קניה קבוצתית היא למעשה הצעה בדמות קופון, שובר או מתנה שאתה יכול להציע ללקוחות באתרים
השונים. התנאי למימוש ההטבה הוא מספר המשתמשים שיסכימו לרכישה. למשל, אם אתה בעליה הגאה של מסעדה איטלקית חדשה יחסית הינן ודאי מעוניין במשיכת לקוחות רבים ככל האפשר. מעבר לפרסום האתר בגוגל או במקומות אחרים ברשת, ביצוע מיתוג ברשתות חברתיות ביניהן פייסבוק או טוויטר, תוכל לעצב קופון שכמובן יתאים לקו העיצובי הכללי של התדמית שיצרת לעצמך ולהעלות אותו לאתרי קניות קבוצתיות. בקופון תספר ללקוחות הפוטנציאליים שיוכלו לקבל הנחה של חמישים אחוזים או לקבל קינוח חינם על כל ארוחה אם יצרפו לקניה כמה עשרות אנשים נוספים. הישראלים אוהבים לקבל מתנות ולכן כבר בעצם פרסום הקופון רכשת את אהדתם למסעדה שלך ונוצר רושם ראשוני טוב שיכול לעבור גם למשתמשים האחרים. פלטפורמת הפייסבוק הכוללת בתוכה את אופציית ה'לייק' היא הפלטפורמה שיכולה לגרום למשתמשים להצטרף לקניה הקבוצתית שהקמת בזמן הקצר ביותר. מספיק לייק אחד בכדי שההצעה שלך תופיע בעמוד של משתמש פייסבוק ומשם הדרך לעמודיהם של משתמשים רבים קצרה מאוד. כל לייק נוסף שנלחץ על המודעה שלך מוסיף לך לקוחות למסעדה, בהנחה שאכן מספיק אנשים הקליקו.
למקסם סיכויים לרווחים – מיתוג ברשתות חברתיות לעסקים
הקניה הקבוצתית היא דרך נוספת להפצת מיתוג ברשתות חברתיות, אולם ישנן עוד דרכים להפיץ את העסק שלך בקרב רבים ולעשות כסף. לאור היותו של הפייסבוק הרשת החברתית הגדולה בעולם, הוא גם בעל הפוטנציאל הרב ביותר לעזור לך למקסם רווחים.