כמה פעמים ספרתם עד 10 ושום מוצר לא מכר? כמה פעמים ספרתם עד 10, 100 ואפילו 100 ושום מוצר לא נמכר? ובכן, יש לנו חדשות בשבילכם. דף התוצאות של גוגל (SERP) עבר מהפך רציני ובמקום המודעות הישנות שאליהן כבר התרגלתם יופיעו מודעות הקניות של Google...
מוסכמה ידועה בעולם קידום האתרים היא ש"התוכן הוא המלך", וכך נוצרת ציפייה כאילו אתר שיש בו תוכן טוב ייהנה מתנועה יפה של גולשים. אלא שזה לא תמיד המצב ויש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לעודד את התוכן לייצר תנועת גולשים. אחד מהם הוא אופטימיזציה של...
הרחש הורגש היטב בענף קידום האתרים. ידענו שאוטוטו יוצא עדכון חדש של גוגל וכבר היה לנו מושג שהיא מבשלת לנו נזיד על אש גדולה – המובייל!!! זה צפוי ומתבקש. מסכי הטלפונים הסלולריים שלנו פוגשים בפנים שלנו יותר ממסכי המחשב וזה אך טבעי שגוגל תשלב את...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
השיווק באינטרנט הוא שיווק טוב מכיוון שהוא מאפשר למשווק לפלח את האוכלוסיה ולהתאים את השיווק לקהל מטרה שמעוניין בו. רופא שיניים שרוצה לשווק את עצמו בצורה משמעותית ויעילה צריך להתחיל במלאכת שיווק אינטנסיבית ברשת, שחלק ממנה כולל איתור הלקוחות הרלוונטים שמעוניינים בטיפול במרפאת שיניים. קיימות...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פרסום באינטרנט, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
יש היום כל כך הרבה ערוצי שיווק באינטרנט, עד שההתלבטות באיזה ערוץ לבחור יכולה להיות קשה: פייסבוק, מודעות ממומנות של גוגל, טאבולה ואאוטבריין (שיווק באמצעות דפי תוכן) וכמובן קידום אורגני במנועי חיפוש ובדגש על גוגל מן הסתם. כדי למצוא איזה ערוץ שיווקי הוא האיכותי ביותר,...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
עיסוק חדש המהווה ומתעצם בזמננו הוא הכתיבה עבור אתרי אינטרנט. באתרים רבים מאד אותם סקרתי לאחרונה (2009), כולל אתרי קידום אתרים, מצאתי מחדלי כתיבה מסוגים רבים: שגיאות כתיב, שגיאות דקדוק, מחדלי הקלדה וחוסר הגהה, שיבושי לשון (חוסר ידע או עודף לצון, עודף לשון נופל על...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיפור יחסי המרה
בחנתי אתרים של כותבים שונים. חיפשתי לפי הביטוי "כתיבה שיווקית". נעלבתי בשם המקצוע… אני משאיר לגולשים לבחון את האתרים המופיעים תחת ביטוי זה, למצוא את הליקויים בכתיבה, אפילו באתר המצביע על כישוריהם של הכותבים. כל הטעויות הנפוצות שנמצא רבות מהן בטוקבקים, מודגמות באתרי חובבי כתיבה...
המילה הבעייתית ביותר בעולם רווי טכנולוגיות, וכאלה שמתחדשות כל יום כמעט, או מקבלות שדרוג או "שינוי גנטי" – היא שינוי. לשינוי קשה להסתגל, והממסד השיווקי עדיין מתקשה להבין מה המשמעות של תוכן לעומת טכנולוגיה ועיצוב, מתקשה לקבל שינוי מוסכמות. המילים עסק ועסקנות נולדו מאותו שורש והשמרנות...
ייעוץ וליווי בבניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט אם יש לך עסק ותנועת הלקוחות בו קצת איטית בזמן האחרון, ודאי נכנסת לסיעור מוחות באשר למציאת דרכים חדשות להחיות את העסק שלך. פרסום הוא שם כולל לדרכים שבאמצעותן ניתן לקדם את העסק ולהעלות אותו לתודעתם של לקוחות פוטנציאלים....
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית
עבודה שיתופית – Crowdsourcing – יתרונות וחסרונות המהות של המילה היא עבודה שיתופית המובילה לתוצאה אחידה. המטרה עיבוד ופעילות משותפת לכיוון רצוי אחיד ולפתרון משוקלל של בעיה. הגדרה מפורשת ומקיפה קיימת גם בויקיפדיה או מיקומים ראויים אחרים, שתמציתם אביא בנפרד. אבל צריך לשקול לפני פעילות...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית
פרסום באינטרנט באמצעות ניוזלטר באינטרנט קיימות שיטות רבות בהן ניתן לפרסם ולשווק את העסק. אחת השיטות גם משרתת את המטרה הזו וגם מסייעת לך לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ולהגדיל את הסיכויים להצטרפות לקוחות נוספים. עובדה ידועה היא כי פרסום באינטרנט עובד, ועובד טוב...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית
פרסום באינטרנט בשילוב מועדון לקוחות כל העסקים, גדולים כקטנים, ניזונים מלקוחות. למעשה, ללא לקוחות לא היה קיים העסק. עם הבנה זו שהלקוח הוא למעשה הנכס החשוב ביותר של כל עסק, כבעלי העסק עלינו לשמור על קשר עם כל אחד ואחד מלקוחותינו. שמירה על קשר עימם...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית
קהל יעד ממוקד מגדיל את הסיכוי לביצוע רכישה באמצעות הקמפיין הפרסומי. מודעה ממוקדת מביאה יותר קליקים, יחס ההמרה בין כמות הקליקים וביצוע רכישות באתר טוב יותר ובאופן כללי המוצר או השירות מובנים יותר לגולשים. בכדי לייצר מיקוד בקמפיין פרסומי יש להשתמש בטכניקות כגון שימוש בביטויים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
מילות מפתח הצעד הראשון בפרסום בקישורים הממונים הוא בחירת מילות מפתח אשר יביאו למקסימום נפח גלישה במינימום עלויות. כשגולש מחפש דבר מה באינטרנט הוא יכול להשתמש במילים שונות לצורך החיפוש וקיימת חשיבות מכרעת לזיהוי המילים המדויקות בהן הוא משתמש. לצורך הדגמה ניקח גולש המעוניין לנפוש...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים
גוגל כיום נמצאת בראש הטבלה, החברה בעלת כוח המחשוב החזק ביותר על פני האדמה (חזק מזה של נאס"א – סוכנות החלל הבינלאומית), חברה שמשלבת יצירתיות ופיתוח עם דגשים חשובים על רלוונטיות ושירות אמיתי למשתמש. גוגל הוכיחו את עצמם שוב ושוב על ידי השקת מוצרים עסקיים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
כל הסודות מתגלים עומדים בפני הקמתו של אתר חדש? ברכותינו. אתם עומדים בפני תקופה מרגשת מאוד של עיצוב ויצירה, של הכוונה וחשיבה וכן, גם של קבלת כמה החלטות קשות ומשמעותיות עבור האתר החדש שלכם ובראשו – בחירת שם הדומיין עבורו. שם הדומיין הוא תעודת הזהות...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פיתוח אתרים
קידום אתרים – לעיניך בלבד? לא משנה לאיזה אתר באינטרנט תגלשו, תמיד תמצאו בו פיסות טקסט מפוזרות ברחבי עמודיו. גם אם האתר מורכב בעיקר מתמונות, כמו Flickr או YouTube הוסף למילון למשל, עדיין נמצא שורות טקסט מעטרות את הדפים באתר. הסיבה העיקרית היא שבעלי האתרים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פיתוח אתרים, קידום אורגני
בעלי עסקים רבים חשים בלבול בנוגע לבחירת הפלטפורמות באמצעותן יצליחו להגדיל את נפח המכירות שלהם: כל כך הרבה אפשרויות! מה מהן מתאימה לכם? האם היא מתאימה למסגרת התקציבית שלי? קבלו סקירה מקיפה על שיווק באינטרנט והאמצעים העומדים לרשותכם. קידום אורגני – אז איך מגיעים לעמוד הראשון...
שלום ללקוחות SEO-Creative, שמי עידו סלע ואני קולגה של ליאור, בין היתר אנו מתייעצים אחד עם השני, מחליפים רעיונות ומשתפים פעולה. המאמר הזה הוא אחד מערוצי שיתוף הפעולה. תוכן איכותי שאנו מספקים אחד לשני. מתחילים האמת, הכותרת גדולה על המאמר הזה. קשה באמת לכתוב מאמר אשר...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, פיתוח אתרים, קידום אורגני
קידום אתרים במנועי חיפוש הינו ענף בצמיחה, לאחרונה פורסם כי ההוצאות על קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO) ותקציב הפרסום המשולם למנועי חיפוש עבור פרסום לפי קליקים(PPC) גדל ב 30% בשנת 2008 וצפוי לגדול ב 25% בשנת 2009 למרות או בזכות ההאטה הכלכלית והצפי לצמצום הוצאות השיווק. בשנים האחרונות חל גידול משמעותי במספר החברות אשר משקיעות תקציבי שיווק עבור פעילות קידום אתרים (SEO) ופרסום ממומן(PPC). מגמה זו תופסת תאוצה היות והשיווק באינטרנט מדיד ומציג בצורה מובהקת יעילות, גידול ברווחיות והחזר השקעה אפקטיבי בעלות קטנה יחסית לערוצי שיווק אחרים....
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
קידום אתרים הינו עזר לחשיפת העסק שלך בפני קהל יעד איכותי המשתמש במנועי חיפוש ובכלל בעולם האינטרנט.
– אם עולה בך השאלה לגבי הרווח המתקבל מקידום אתרים מוצלח נשתדל לרכז את התשובה במדריך זה....
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט