כמה פעמים ספרתם עד 10 ושום מוצר לא מכר? כמה פעמים ספרתם עד 10, 100 ואפילו 100 ושום מוצר לא נמכר? ובכן, יש לנו חדשות בשבילכם. דף התוצאות של גוגל (SERP) עבר מהפך רציני ובמקום המודעות הישנות שאליהן כבר התרגלתם יופיעו מודעות הקניות של Google...
אין תגובות
מוסכמה ידועה בעולם קידום האתרים היא ש"התוכן הוא המלך", וכך נוצרת ציפייה כאילו אתר שיש בו תוכן טוב ייהנה מתנועה יפה של גולשים. אלא שזה לא תמיד המצב ויש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לעודד את התוכן לייצר תנועת גולשים. אחד מהם הוא אופטימיזציה של...
עיסוק חדש המהווה ומתעצם בזמננו הוא הכתיבה עבור אתרי אינטרנט. באתרים רבים מאד אותם סקרתי לאחרונה (2009), כולל אתרי קידום אתרים, מצאתי מחדלי כתיבה מסוגים רבים: שגיאות כתיב, שגיאות דקדוק, מחדלי הקלדה וחוסר הגהה, שיבושי לשון (חוסר ידע או עודף לצון, עודף לשון נופל על...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיפור יחסי המרה
בחנתי אתרים של כותבים שונים. חיפשתי לפי הביטוי "כתיבה שיווקית". נעלבתי בשם המקצוע… אני משאיר לגולשים לבחון את האתרים המופיעים תחת ביטוי זה, למצוא את הליקויים בכתיבה, אפילו באתר המצביע על כישוריהם של הכותבים. כל הטעויות הנפוצות שנמצא רבות מהן בטוקבקים, מודגמות באתרי חובבי כתיבה...
המילה הבעייתית ביותר בעולם רווי טכנולוגיות, וכאלה שמתחדשות כל יום כמעט, או מקבלות שדרוג או "שינוי גנטי" – היא שינוי. לשינוי קשה להסתגל, והממסד השיווקי עדיין מתקשה להבין מה המשמעות של תוכן לעומת טכנולוגיה ועיצוב, מתקשה לקבל שינוי מוסכמות. המילים עסק ועסקנות נולדו מאותו שורש והשמרנות...
יותר ממיליון משקי בית בישראל מחוברים כיום לאינטרנט, הרב המכריע לאינטרנט המהיר. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר האחראי עם נתח שוק של 91% כך שכמעט כל החיפושים באינטרנט בארץ מבוצעים דרכו. קיים יחס ישיר בין המיקום בדף התוצאות לבין כמות הכניסות, ככל שהאתר...
פרסום באינטרנט בעזרת קידום אתרים ממומן אם הקמת לאחרונה אתר לעסק שלך, אך מוצא את עצמך ממתין לתוצאות בדמות לקוחות והגדלת רווחים כנראה שלא ביצעת קידום לאתר. על מנת שגולשים יידעו בכלל על קיומו של האתר, שהוא אחד מיני רבים, מומלץ לבצע קידום, שכן פרסום...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, שיפור יחסי המרה