הרשתות החברתיות ו Facebook בראשן בצמיחה מטאורית. עסקים רבים היום עושים שימוש ברשתות אלו לקידום מותגים מסחריים ועסקים, אינטרסים ואג'נדות שונות, יצירת רשת קשרים (נטוורקינג). Facebook מובילה הינה אחת החברות המובילות בעולם בניתוח Big Date מה שמקנה לנו המפרסמים יכולת להגיע לגולשים וקבלים מאוד מדוייקים. Facebook מציעה מגוון מאוד רחב של אפשרויות הגעה אל קהל היעד הרצוי, כגון:
- קמפיין Custom audience (מבוססי מאגרים – Data bases): קמפיין זה יציג את המודעות שלנו ללקוחות לפי רשימת התפוצה שלנו וקהלים מוגדרים.
- קמפיין Remarketing: קמפיין זה יציג את המודעות שלנו, לגולשים בפייסבוק אשר ביקרו באחד הנכסים שלנו.
- Lookalike on converted clicks: קמפיין זה יציג את המודעות שלנו, לגולשים דומים לאלו שיצרו קשר.
- Lookalike on Remarketing: קמפיין זה יציג את המודעות שלנו, לגולשים דומים לאלו שביקרו בנכסים שלנו.
- קמפיין וידאו: אחד הטרנדים החמים ברשת הינו חשיפת סרטוני וידאו לגולשים. קמפיין מסוג זה מאפשר להגיע לקהל יעד רלוונטי תוך עלויות נמוכות יחסית.
- כאמור בימים אלו Facebook חגגה את המשתמש השני מיליארד… הרשת החברתית מעדכנת צורות מיקוד, ושיטות עבודה חדשות לבקרים, ואנחנו שם בשביל למצוא ולהציג את הלקוחות שלנו בצורה הכי נכונה ואפקטיבית
צורת העבודה שלנו מתייחסת לשילוב נכון של האפשרויות הקיימות ואלו שנפתחות חדשות לבקרים. בבניית האסטרטגיה לקמפיין תינתן התייחסות למטרות העסקיות, מחד, כגון: חיזוק המותג, השגת מקסימום פניות איכותיות במינימום עלות, חשיפה ועוד… ומאידך, התייחסות למסגרת התקציב.
כשלב ראשון, בהעלאת קמפיין, ישלח brief ע"י הלקוח אשר ילווה בשיחת kick off בה יאספו כל הנכסים של הלקוח ותבחן האפשרות לנצלם לצורך הקמפיינים. נכסים כגון: דפים עסקיים, קבוצות פעילות, רשימות דיוור, רשימות שווק מחדש , דפי נחיתה, אתרי תמיכה, וקודי המרות. כמו כן יובהרו המטרות העסקיות והשווקיות .
בסיום השלב הראשון תשלח ללקוח תוכנית האסטרטגיה לקמפיין הספציפי.
קמפיין ממומן המנוהל בצורה מקצועית יביא להשגת הזדמנויות עסקיות חדשות.
הקמפיין מתנהל באופן שוטף תוך בקרה ושימוש בתוכנות סטטיסטיות והוא כל כולו ממוקד להשגת היעדים הרצויים. התהליך מדיד, זמין ומנוהל בשקיפות מלאה! דבר המאפשר קבלת החלטות משותפת על נושאים כגון שינויי תקציב, שינויים במילות החיפוש, במודעות, בדפי הנחיתה, בקהלים ובמסרים. וכל זאת בכדי להבטיח החזר השקעה מקסימאלי (ROI) תוך ניהול אפקטיבי ושיפור יחס העלות תועלת של הקמפיין.
ניהול קמפיין ממומן כולל:
- בניית הקמפיין
- בקרה ועדכונים
- שיפור דפי נחיתה והמסרים
- דוחות מעקב