גוגל סוגי קבצים פורמטים של תמונות – PNG, JPG, GIF. פורמטים של HTML5 – קובץ ZIP המכיל HTML ובאופן אופציונלי גם SVG, JPEG\JPG, PNG, GIF, JS, CSS (רספונסיבית או רגילה). פורמטים של AMPHTML – קובץ ZIP הכולל מסמך HTML אחד ועד 39 נכסי מדיה (גודל...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
בחנתי אתרים של כותבים שונים. חיפשתי לפי הביטוי "כתיבה שיווקית". נעלבתי בשם המקצוע… אני משאיר לגולשים לבחון את האתרים המופיעים תחת ביטוי זה, למצוא את הליקויים בכתיבה, אפילו באתר המצביע על כישוריהם של הכותבים. כל הטעויות הנפוצות שנמצא רבות מהן בטוקבקים, מודגמות באתרי חובבי כתיבה...
המילה הבעייתית ביותר בעולם רווי טכנולוגיות, וכאלה שמתחדשות כל יום כמעט, או מקבלות שדרוג או "שינוי גנטי" – היא שינוי. לשינוי קשה להסתגל, והממסד השיווקי עדיין מתקשה להבין מה המשמעות של תוכן לעומת טכנולוגיה ועיצוב, מתקשה לקבל שינוי מוסכמות. המילים עסק ועסקנות נולדו מאותו שורש והשמרנות...
ניהול קמפיינים באינטרנט רבים מבעלי חברות ועסקים, גדולים כקטנים, רואים באינטרנט שטח פרסום נרחב ויעיל. הסיבה לכך היא שעם הזמן האינטרנט תופס יותר ויותר תאוצה בכל תחום בחיינו ומיליוני אנשים עושים בו שימוש כזה או אחר. כתוצאה מכך, פוטנציאל החשיפה של האינטרנט הוא גדול מאוד,...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פיתוח אתרים
פרסום באינטרנט – צעדים לקידום העסק האינטרנט הפך בעשורים האחרונים למקום סוער וגועש שאנשים רבים פוקדים מדי יום. לכן, אנשים פרטיים ועסקים רבים מוצאים בו שטח פרסום יעיל. אם עד לא מזמן הפרסום בוצע באמצעי מדיה כמו טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות, פרוץ האינטרנט לחיינו מבשר...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום עמותות, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
פרסום באינטרנט – אפיק הפרסום החדש יותר ויותר בעלי עסקים ברחבי העולם וגם בישראל מגלים מדי יום את היתרונות של פרסום באינטרנט. הסיבה העיקרית לכך היא שהאינטרנט הפך למקום הגדול ביותר שמאגד אנשים מכל העולם בכל רגע נתון, מבלי שמישהו יצטרך לזוז מכיסאו או לארגן...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, קידום אורגני
יותר ממיליון משקי בית בישראל מחוברים כיום לאינטרנט, הרב המכריע לאינטרנט המהיר. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר האחראי עם נתח שוק של 91% כך שכמעט כל החיפושים באינטרנט בארץ מבוצעים דרכו. קיים יחס ישיר בין המיקום בדף התוצאות לבין כמות הכניסות, ככל שהאתר...
פרסום באינטרנט בעזרת קידום אתרים ממומן אם הקמת לאחרונה אתר לעסק שלך, אך מוצא את עצמך ממתין לתוצאות בדמות לקוחות והגדלת רווחים כנראה שלא ביצעת קידום לאתר. על מנת שגולשים יידעו בכלל על קיומו של האתר, שהוא אחד מיני רבים, מומלץ לבצע קידום, שכן פרסום...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, שיפור יחסי המרה
פרסום בגוגל פרסום בשיטת PPC (Pay per Click) באמצעות מערכת Google AdWords. כאשר גולש מפעיל שאילתת חיפוש גוגל מציגה קישורים ממומנים בראש הדף או בצדו. הפרסום בגוגל כרוך בתשלום והוא מאופיין בתחרות עם משווקים רבים אשר מציעים מוצרים או שירותים זהים, דומים או תחליפיים. לכן,...
- פורסם ב ניהול קמפיינים
קהל יעד ממוקד מגדיל את הסיכוי לביצוע רכישה באמצעות הקמפיין הפרסומי. מודעה ממוקדת מביאה יותר קליקים, יחס ההמרה בין כמות הקליקים וביצוע רכישות באתר טוב יותר ובאופן כללי המוצר או השירות מובנים יותר לגולשים. בכדי לייצר מיקוד בקמפיין פרסומי יש להשתמש בטכניקות כגון שימוש בביטויים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
מילות מפתח הצעד הראשון בפרסום בקישורים הממונים הוא בחירת מילות מפתח אשר יביאו למקסימום נפח גלישה במינימום עלויות. כשגולש מחפש דבר מה באינטרנט הוא יכול להשתמש במילים שונות לצורך החיפוש וקיימת חשיבות מכרעת לזיהוי המילים המדויקות בהן הוא משתמש. לצורך הדגמה ניקח גולש המעוניין לנפוש...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים
גוגל כיום נמצאת בראש הטבלה, החברה בעלת כוח המחשוב החזק ביותר על פני האדמה (חזק מזה של נאס"א – סוכנות החלל הבינלאומית), חברה שמשלבת יצירתיות ופיתוח עם דגשים חשובים על רלוונטיות ושירות אמיתי למשתמש. גוגל הוכיחו את עצמם שוב ושוב על ידי השקת מוצרים עסקיים...
- פורסם ב אסטרטגיה שיווקית, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
פרסום בגוגל – שטח הפרסום הגדול בעולם מנוע החיפוש גוגל נחשב כיום למנוע החיפוש באינטרנט המוביל בעולם. ניתן לומר כי מרבית ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם עושים בגוגל שימוש יומיומי והוא אף מהווה שער הכניסה לאינטרנט עבור רבים. לכן, כמעט כל חברה ועסק פרטי פונים לפרסם...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
הפרסום היעיל ביותר – פרסום בגוגל עסקים וחברות מפרסמים את עצמם בכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולמקסם את הרווחים, שזוהי הרי מטרתו של כל עסק. אחד מערוצי הפרסום שפורחים בתקופה האחרונה הוא הפרסום באינטרנט. יש כמה וכמה דרכים לפרסם באינטרנט, כגון: באנרים, הקמת אתר,...
פרסום בגוגל עובד עבור כולם עסק לא יכול להתקיים ללא לקוחות. כל עוד העסק קיים, עליו להמשיך ולפעול בשיטות שונות כדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. פרסום בגוגל הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר לקידום כל עסק, בין אם יש לו אתר אינטרנט...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
בניית דפי נחיתה דורשת חשיבה מרובה, הן על הצורה הוויזואלית שלהם והן על התוכן הנדרש. דפי נחיתה הם דפים עצמאיים הנמצאים ברשת, אשר מטרתם היא להמיר כמה שיותר גולשים אקראיים לקונים פוטנציאליים. לשם כך, יש ללמוד על קהל היעד, רצונותיו וצרכיו, כך שבניית דפי הנחיתה...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פיתוח אתרים
המטרה של חברות קידום בגוגל, כך נהוג להסביר, היא לדאוג לכך שהאתרים שלהם הם מספקים שירותים יזכו להופיע במקום יותר גבוה בתוצאות של מנוע החיפוש הפופולארי ביותר. חברות קידום בגוגל נמדדות לפי מידת ההצלחה שלהן בהבאה של אתרים אל העמוד הראשון ואפילו אל המקום הראשון...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, פרסום עמותות, קידום אורגני
בעלי עסקים רבים חשים בלבול בנוגע לבחירת הפלטפורמות באמצעותן יצליחו להגדיל את נפח המכירות שלהם: כל כך הרבה אפשרויות! מה מהן מתאימה לכם? האם היא מתאימה למסגרת התקציבית שלי? קבלו סקירה מקיפה על שיווק באינטרנט והאמצעים העומדים לרשותכם. קידום אורגני – אז איך מגיעים לעמוד הראשון...
מגרדות לכם הידיים כשאתם נתקלים במודעות אדוורדס של מתחרים? אכן, גם המתחרים שלכם משלמים על כל קליק בדיוק כמוכם וכשיגמר להם התקציב החודשי המודעה שלהם לא תופיע עד אשר הם יגדילו את התקציב. על פניו, ללחוץ על מודעות המתחרים הינה דרך מעולה לנטרל תחרות או...
- פורסם ב ניהול קמפיינים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
כל בעל עסק אשר קיבל את ההחלטה המבורכת לקדם את עסקיו באמצעות האינטרנט, מתלבט בשאלה מה עדיף, קמפיין ממומן במנועי חיפוש כגון תוכנית ה (PPC (Pay per Click במסגרת Google AdWords או קידום האתר בצורה אורגנית? ישנם עסקים אשר בחרו לפעול בשני הערוצים אך מתחבטים בשאלה מהו התמהיל הנכון בין השניים? בכדי לקבל החלטה מושכלת יש להבין את המהות והיתרונות של כל שיטה....
- פורסם ב ניהול קמפיינים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט, שירותי אנליטיקס