תוכן עניינים מהן חברות אחסון אתרים? חברות אחסון אתרים, או חברות הוסטינג (Hosting), הן חברות אשר מספקות לנו, הלקוחות, שרתים וירטואלים. שרתים אלה הם מחשבים דומים מאוד למחשבים שיש לנו בבית או במשרד – הם מורכבים ממעבדים, זכרונות RAM, כונני אחסון וכדומה. מחשבים אלה מוגדרים...
- Published in פיתוח אתרים, פרסום באינטרנט, קידום אורגני
No Comments
Cloudflare היא פלטפורמת שירותי ענן המספקת מגוון פתרונות לשיפור הביצועים, האבטחה והאמינות של אתרי אינטרנט ואפליקציות מקוונות. החברה מציעה שירותי CDN (רשת להפצת תוכן), הגנה מפני התקפות DDoS, שירותי DNS מהירים ומאובטחים, חומת אש יישומית (WAF), ניהול זהויות וגישה מאובטחת ועוד. תוכן עניינים השימושים המרכזיים...
- Published in פיתוח אתרים, קידום אורגני, שירותי אנליטיקס
בימינו,כמעט לכל עסק יש נציגות כלשהי באינטרנט. בין אם מדובר באתר של חנות, בלוג שנועד לחשוף את הגולשים למידע (ו"על הדרך" לעסק שסיפק את המידע), אפילו כרטיס ביקור אינטרנטי שנבנה תוך שעה וחצי עם וורדפרס – נוכחות באינטרנט קריטית לכל עסק שרוצה שידעו שהוא...
- Published in פיתוח אתרים
למרות ריבוי הרשתות החברתות שאנחנו פוגשים בשנים האחרונות עם כניסתן של רשתות חברתיות ששינו את אסטרטגיות השיווק של עסקים ומותגים כמו טיקטוק, פינטרסט ועוד, פייסבוק עדיין המובילה הבלתי מעורערת מבחינת תקציבי הפרסום השנתיים שמפרסמים משקיעים בה, מה שהופך אותה לפלטפורמת הפרסום הממומן וגם האורגני העיקרית...
- Published in שיווק באינטרנט
למדו כיצד להציג, לערוך וליצור דוח Data Studio. בניית דוחות ממוקדים אשר יודעים לענות על שאלות עסקיות אף פעם לא נראת משימה קלה, נוסיף על כך את הצורך לאגד מידע ממספר מקורות שונים ולפעמים אנו נתקלים במשימה שראית מאוד מורכבת. כיום, שניתן לקבל נתונים כמעט...
- Published in שירותי אנליטיקס
...
- Published in ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
גוגל סוגי קבצים פורמטים של תמונות – PNG, JPG, GIF. פורמטים של HTML5 – קובץ ZIP המכיל HTML ובאופן אופציונלי גם SVG, JPEG\JPG, PNG, GIF, JS, CSS (רספונסיבית או רגילה). פורמטים של AMPHTML – קובץ ZIP הכולל מסמך HTML אחד ועד 39 נכסי מדיה (גודל...
- Published in ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
המאמר נכתב באדיבות חברת siteIT ב-2018 החלק של הדיגיטל בעוגת הפרסום הגיע ל-36% והשתווה לזה של הטלוויזיה. לשם השוואה עשור קודם לכן הנתח של האינטרנט היה 12% בלבד כשהעיתונים המודפסים והטלוויזיה תפסו קרוב ל-40%. אבל גם בעידן שבו הושקעו בפרסום באינטרנט קרוב ל-1.5 מיליארד ש"ח...
- Published in פרסום באינטרנט
כמה פעמים ספרתם עד 10 ושום מוצר לא מכר? כמה פעמים ספרתם עד 10, 100 ואפילו 100 ושום מוצר לא נמכר? ובכן, יש לנו חדשות בשבילכם. דף התוצאות של גוגל (SERP) עבר מהפך רציני ובמקום המודעות הישנות שאליהן כבר התרגלתם יופיעו מודעות הקניות של Google...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט, שיפור יחסי המרה
מוסכמה ידועה בעולם קידום האתרים היא ש"התוכן הוא המלך", וכך נוצרת ציפייה כאילו אתר שיש בו תוכן טוב ייהנה מתנועה יפה של גולשים. אלא שזה לא תמיד המצב ויש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לעודד את התוכן לייצר תנועת גולשים. אחד מהם הוא אופטימיזציה של...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט, שיפור יחסי המרה
קידום אתרים הוא עולם מקצועי הנוגע בשורה של תחומים לרבות תוכן, פרסום, שיווק וגם טכנולוגיה. תהליך מטבי של קידום אתרים חייב לייצר מודל פעילות המבוסס על כל התחומים האלה, ולא להישען על חלקם בלבד. אחרי שאמרנו את זה, אחד התחומים שזוכים לפחות תשומת לב בתחום...
- Published in פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
הרחש הורגש היטב בענף קידום האתרים. ידענו שאוטוטו יוצא עדכון חדש של גוגל וכבר היה לנו מושג שהיא מבשלת לנו נזיד על אש גדולה – המובייל!!! זה צפוי ומתבקש. מסכי הטלפונים הסלולריים שלנו פוגשים בפנים שלנו יותר ממסכי המחשב וזה אך טבעי שגוגל תשלב את...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
השיווק באינטרנט הוא שיווק טוב מכיוון שהוא מאפשר למשווק לפלח את האוכלוסיה ולהתאים את השיווק לקהל מטרה שמעוניין בו. רופא שיניים שרוצה לשווק את עצמו בצורה משמעותית ויעילה צריך להתחיל במלאכת שיווק אינטנסיבית ברשת, שחלק ממנה כולל איתור הלקוחות הרלוונטים שמעוניינים בטיפול במרפאת שיניים. קיימות...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, פרסום באינטרנט, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש גוגל מושפע ממגוון רחב של פרמטרים. על פי הודעות רשמיות מגוגל, פורסמה רשימה של למעלה מ- 500 פרמטרים המשפיעים על מיקומו של אתר בגוגל. משקל כל פרמטר לא פורסם רשמית, אך ניסיון בעבודת קידום של כמות גדולה של לקוחות, ומחקרים...
- Published in פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
יש היום כל כך הרבה ערוצי שיווק באינטרנט, עד שההתלבטות באיזה ערוץ לבחור יכולה להיות קשה: פייסבוק, מודעות ממומנות של גוגל, טאבולה ואאוטבריין (שיווק באמצעות דפי תוכן) וכמובן קידום אורגני במנועי חיפוש ובדגש על גוגל מן הסתם. כדי למצוא איזה ערוץ שיווקי הוא האיכותי ביותר,...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
עיסוק חדש המהווה ומתעצם בזמננו הוא הכתיבה עבור אתרי אינטרנט. באתרים רבים מאד אותם סקרתי לאחרונה (2009), כולל אתרי קידום אתרים, מצאתי מחדלי כתיבה מסוגים רבים: שגיאות כתיב, שגיאות דקדוק, מחדלי הקלדה וחוסר הגהה, שיבושי לשון (חוסר ידע או עודף לצון, עודף לשון נופל על...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, קידום אורגני, שיפור יחסי המרה
בחנתי אתרים של כותבים שונים. חיפשתי לפי הביטוי "כתיבה שיווקית". נעלבתי בשם המקצוע… אני משאיר לגולשים לבחון את האתרים המופיעים תחת ביטוי זה, למצוא את הליקויים בכתיבה, אפילו באתר המצביע על כישוריהם של הכותבים. כל הטעויות הנפוצות שנמצא רבות מהן בטוקבקים, מודגמות באתרי חובבי כתיבה...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, ניהול קמפיינים, פיתוח אתרים, פרסום עמותות, קידום אורגני, שיווק באינטרנט, שיפור יחסי המרה
המילה הבעייתית ביותר בעולם רווי טכנולוגיות, וכאלה שמתחדשות כל יום כמעט, או מקבלות שדרוג או "שינוי גנטי" – היא שינוי. לשינוי קשה להסתגל, והממסד השיווקי עדיין מתקשה להבין מה המשמעות של תוכן לעומת טכנולוגיה ועיצוב, מתקשה לקבל שינוי מוסכמות. המילים עסק ועסקנות נולדו מאותו שורש והשמרנות...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, ניהול קמפיינים, פיתוח אתרים, פרסום באינטרנט, קידום אורגני, שיווק באינטרנט, שיפור יחסי המרה
ייעוץ וליווי בבניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט אם יש לך עסק ותנועת הלקוחות בו קצת איטית בזמן האחרון, ודאי נכנסת לסיעור מוחות באשר למציאת דרכים חדשות להחיות את העסק שלך. פרסום הוא שם כולל לדרכים שבאמצעותן ניתן לקדם את העסק ולהעלות אותו לתודעתם של לקוחות פוטנציאלים....
- Published in אסטרטגיה שיווקית
תוכן עניינים עבודה שיתופית – Crowdsourcing – יתרונות וחסרונות המהות של המילה היא עבודה שיתופית המובילה לתוצאה אחידה. המטרה עיבוד ופעילות משותפת לכיוון רצוי אחיד ולפתרון משוקלל של בעיה. הגדרה מפורשת ומקיפה קיימת גם בויקיפדיה או מיקומים ראויים אחרים, שתמציתם אביא בנפרד. אבל צריך לשקול...
- Published in אסטרטגיה שיווקית
תוכן עניינים ניהול קמפיינים באינטרנט רבים מבעלי חברות ועסקים, גדולים כקטנים, רואים באינטרנט שטח פרסום נרחב ויעיל. הסיבה לכך היא שעם הזמן האינטרנט תופס יותר ויותר תאוצה בכל תחום בחיינו ומיליוני אנשים עושים בו שימוש כזה או אחר. כתוצאה מכך, פוטנציאל החשיפה של האינטרנט הוא...
- Published in ניהול קמפיינים, פיתוח אתרים
כולם רצים ומתרוצצים באינטרנט. כל מי שלמד קצת HTML רץ להקים עמוד או יותר ולאזכר מה שמתרוצץ במוחו. חלק מקימים לצורכי תדמית (אם אני לא שם – אני לא קיים), חלק לצורך העברת מידע (אם לא אספר- לא ידעו שאני קיים) וחלק לצורך מסחר (אם...
- Published in פיתוח אתרים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
במציאות של ימינו, כאשר הכל נעשה דרך האינטרנט, בית עסק שאינו מפעיל אתר אינטרנט נמחק למעשה מהתודעה של ציבור הלקוחות הפוטנציאלי. אולם כפי שרבים מבעלי האתרים יודעים, אתר אינטרנט שלא מופיע בעמוד הראשון בגוגל במילים הרלוונטיות לא תורם כמעט כלום לעסק שהוא אמור לייצג. במציאות...
- Published in קורסים
תוכן עניינים פרסום באינטרנט – צעדים לקידום העסק האינטרנט הפך בעשורים האחרונים למקום סוער וגועש שאנשים רבים פוקדים מדי יום. לכן, אנשים פרטיים ועסקים רבים מוצאים בו שטח פרסום יעיל. אם עד לא מזמן הפרסום בוצע באמצעי מדיה כמו טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות, פרוץ האינטרנט...
- Published in ניהול קמפיינים, פרסום עמותות, קידום אורגני, שיווק באינטרנט
תוכן עניינים פרסום באינטרנט – אפיק הפרסום החדש יותר ויותר בעלי עסקים ברחבי העולם וגם בישראל מגלים מדי יום את היתרונות של פרסום באינטרנט. הסיבה העיקרית לכך היא שהאינטרנט הפך למקום הגדול ביותר שמאגד אנשים מכל העולם בכל רגע נתון, מבלי שמישהו יצטרך לזוז מכיסאו...
- Published in ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, קידום אורגני
תוכן עניינים פרסום באינטרנט ושיווק האתר אחד מהאמצעים היעילים ביותר לפרסום עצמי או פרסום עסקי שהעולם המודרני מאפשר לנו הוא האינטרנט. פרסום באינטרנט נחשב לשיטת שיווק יעילה מאוד. אנשים רבים משתמשים באינטרנט למטרות כאלו ואחרות ובשנים האחרונות במיוחד עלו אחוזי ההשתתפות שלישראלים בקניות באמצעות הרשת....
- Published in קידום אורגני
יותר ממיליון משקי בית בישראל מחוברים כיום לאינטרנט, הרב המכריע לאינטרנט המהיר. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר האחראי עם נתח שוק של 91% כך שכמעט כל החיפושים באינטרנט בארץ מבוצעים דרכו. קיים יחס ישיר בין המיקום בדף התוצאות לבין כמות הכניסות, ככל שהאתר...
- Published in ניהול לידים, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, שיפור יחסי המרה, שירותי אנליטיקס
פרסום באינטרנט בעזרת קידום אתרים ממומן אם הקמת לאחרונה אתר לעסק שלך, אך מוצא את עצמך ממתין לתוצאות בדמות לקוחות והגדלת רווחים כנראה שלא ביצעת קידום לאתר. על מנת שגולשים יידעו בכלל על קיומו של האתר, שהוא אחד מיני רבים, מומלץ לבצע קידום, שכן פרסום...
- Published in ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, שיפור יחסי המרה
תוכן עניינים פרסום באינטרנט באמצעות ניוזלטר באינטרנט קיימות שיטות רבות בהן ניתן לפרסם ולשווק את העסק. אחת השיטות גם משרתת את המטרה הזו וגם מסייעת לך לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ולהגדיל את הסיכויים להצטרפות לקוחות נוספים. עובדה ידועה היא כי פרסום באינטרנט עובד,...
- Published in אסטרטגיה שיווקית
תוכן עניינים פרסום באינטרנט בשילוב מועדון לקוחות כל העסקים, גדולים כקטנים, ניזונים מלקוחות. למעשה, ללא לקוחות לא היה קיים העסק. עם הבנה זו שהלקוח הוא למעשה הנכס החשוב ביותר של כל עסק, כבעלי העסק עלינו לשמור על קשר עם כל אחד ואחד מלקוחותינו. שמירה על...
- Published in אסטרטגיה שיווקית
תוכן עניינים פרסום בגוגל פרסום בשיטת PPC (Pay per Click) באמצעות מערכת Google AdWords. כאשר גולש מפעיל שאילתת חיפוש גוגל מציגה קישורים ממומנים בראש הדף או בצדו. הפרסום בגוגל כרוך בתשלום והוא מאופיין בתחרות עם משווקים רבים אשר מציעים מוצרים או שירותים זהים, דומים או...
- Published in ניהול קמפיינים
קהל יעד ממוקד מגדיל את הסיכוי לביצוע רכישה באמצעות הקמפיין הפרסומי. מודעה ממוקדת מביאה יותר קליקים, יחס ההמרה בין כמות הקליקים וביצוע רכישות באתר טוב יותר ובאופן כללי המוצר או השירות מובנים יותר לגולשים. בכדי לייצר מיקוד בקמפיין פרסומי יש להשתמש בטכניקות כגון שימוש בביטויים...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
תוכן עניינים מילות מפתח הצעד הראשון בפרסום בקישורים הממונים הוא בחירת מילות מפתח אשר יביאו למקסימום נפח גלישה במינימום עלויות. כשגולש מחפש דבר מה באינטרנט הוא יכול להשתמש במילים שונות לצורך החיפוש וקיימת חשיבות מכרעת לזיהוי המילים המדויקות בהן הוא משתמש. לצורך הדגמה ניקח גולש...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, ניהול לידים, ניהול קמפיינים
גוגל כיום נמצאת בראש הטבלה, החברה בעלת כוח המחשוב החזק ביותר על פני האדמה (חזק מזה של נאס"א – סוכנות החלל הבינלאומית), חברה שמשלבת יצירתיות ופיתוח עם דגשים חשובים על רלוונטיות ושירות אמיתי למשתמש. גוגל הוכיחו את עצמם שוב ושוב על ידי השקת מוצרים עסקיים...
- Published in אסטרטגיה שיווקית, ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
תוכן עניינים פרסום בגוגל – שטח הפרסום הגדול בעולם מנוע החיפוש גוגל נחשב כיום למנוע החיפוש באינטרנט המוביל בעולם. ניתן לומר כי מרבית ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם עושים בגוגל שימוש יומיומי והוא אף מהווה שער הכניסה לאינטרנט עבור רבים. לכן, כמעט כל חברה ועסק פרטי...
- Published in ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
תוכן עניינים הפרסום היעיל ביותר – פרסום בגוגל עסקים וחברות מפרסמים את עצמם בכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולמקסם את הרווחים, שזוהי הרי מטרתו של כל עסק. אחד מערוצי הפרסום שפורחים בתקופה האחרונה הוא הפרסום באינטרנט. יש כמה וכמה דרכים לפרסם באינטרנט, כגון: באנרים,...
- Published in ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט, שיווק באינטרנט, שירותי אנליטיקס
תוכן עניינים פרסום בגוגל עובד עבור כולם עסק לא יכול להתקיים ללא לקוחות. כל עוד העסק קיים, עליו להמשיך ולפעול בשיטות שונות כדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. פרסום בגוגל הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר לקידום כל עסק, בין אם יש לו...
- Published in ניהול קמפיינים, פרסום באינטרנט
תוכן עניינים קידום אורגני באינטרנט רבים מבתי העסק הקיימים באופן פיזי כמו חנויות, מסעדות חברות וסוכנויות שונות מקימות אתרים ברשת האינטרנט, כמו גם עסקים שקיימים אך ורק באופן וירטואלי כמו e-bay או Etsy. הסיבה לכך היא שהאינטרנט הפך לכלי שימושי ונפוץ בכל העולם, ומיליוני אנשים...
- Published in קידום אורגני
- 1
- 2