SEO Creative מספקת פתרונות חכמים לשיווק באינטרנט: אסטרטגיה שיווקית, קידום אתרים (SEO), פרסום באינטרנט (SEM), שיווק ברשתות חברתיות (SMM), מדידה ובקרה (Analytics) ובניית תשתיות דיגיטליות.
אנחנו פועלים לפי אסטרטגיית האוקיינוס הכחול, אשר יוצרת ביקוש והזדמנויות חדשות בהן פוטנציאל הגידול והרווחיות הם משמעותיים ביותר. ב SEO-Creative יצרנו חבילות שירות ומוצרים בעלי מאפיינים שונים מהנהוג בשוק, תוך התאמת המבנה הארגוני, יצירת תהליכי עבודה מובנים, חדשנות וכלי בקרה ודיווח ייחודיים.
לפי האסטרטגיה שלנו, חוקי המשחק עדין אינם מוגדרים ומגובשים ואנחנו, כל אחד ואחת מהצוות, הם אלו שמגדירים את החוקים כל פעם מחדש.
אם אתם אנשי צוות, אשר יודעים לזהות שטחים פנויים מתחרות, מזדהים עם ערכים כגון חדשנות, דיוק, מסירות, שיטתיות ומבינים את המשמעות של הגדלת הערך המסופק ללקוח, מקומכם איתנו.
הגישו מועמדות עוד היום והצטרפו לצוות מנצח!
תאור
בכל יום מתווספת פלטפורמות, פונקציות ויכולות חדשות לאפשרויות הפרסום הדיגיטלי, עלויות המדיה הולכות ומתייקרות מהסיבה הפשוטה כי כולם נוהרים ומעבירים את תקציבי הפרסום שלהם לאינטרנט. בעלי עסקים רבים מחפשים את הגורם אשר ינווט את הסירה שלהם באוקינוס הנקרא אינטרנט וישיגו עבורם את ה ROI הטוב ביותר...
תפקידו/ה של מנהל/ת הקמפיינים הינו, בראש ובראשונה, למידת הלקוח והבנת החוזקות שלו. מתוך כך בחירת הפלטפורמות הנכונות לפרסום, בניית הקמפיינים וביצוע אופטימיזציה, וזאת תוך עמידה ביעדים ובמסגרת תקציב שהוגדרו בשיתוף הלקוח.
אם יש לך יכולת להוביל לקוח, להבין שיווק, לנהל תהליכים מורכבים, יצירתיות, חוש טכני מפותח, יכולת לנתח כמות אדירה של נתונים, סקרנות ויכולת למידה עצמית. נשמח לראות אותך איתנו על הסיפון
דרישות
- ניסיון של שנתיים לפחות בניהול קמפיינים
- יכולת מוכחת בעבודה עם לקוחות
- יכולת מוכחת לבניית תוכנית פרסום
- הכרה טובה של פלטפורמות פרסום דיגיטליות
- ניסיון מוכח ב Google AdWords
- ניסיון מוכח ב Facebook Ad
- ניסיון מוכח בניהול בקמפיינים Native
- ניסיון מוכח ב Google Analytics
- תעודות הסמכה מהוות יתרון משמעותי
- ידע בסיסי בניהול תוכן של אתרי אינטרנט
- ידע והבנה בסיסיים בבניית אתרים וב HTML
- אנגלית ברמת שפת אם - יתרון משמעותי
תאור
קידום אורגני הולך ונהיה יותר ויותר יעיל מהסיבה הפשוטה כי עלויות המדיה בקידום ממומן הולכת ומתייקרת מיום ליום. יחד עם זאת האתגר בהשגת היעדים הופך ונהיה קשה יותר. בעלי עסקים רבים מחפשים את הגורם אשר ינווט את הסירה שלהם באוקינוס הנקרא אינטרנט...
תפקידו/ה של המקדמ/ת האורגני הינו להשיג את מקסימום התעבורה האורגנית עבור הלקוח בצורה הכי יעילה ואפקטיבית. מטרה זו תושג באמצעות שיפור ביצועי האתר, ניהול פעילות התוכן באתר ומחוצה לו, השגת קישורים ויישום ההנחיות והכלים של Google המתעדכנים מעת לעת.
אם יש לך יכולת להוביל לקוח, לנהל תהליכים מורכבים, יצירתיות, חוש טכני מפותח, יכולת לנתח כמות אדירה של נתונים, סקרנות ויכולת למידה עצמית.
נשמח לראות אותך איתנו על הסיפון
דרישות
- ניסיון של שנתיים לפחות בקידום אורגני (SEO)
- יכולת מוכחת בעבודה עם לקוחות
- ידע והבנה בסיסיים בבניית אתרים
- שליטה ב HTML /CSS, WordPress
- הכרה בסיסית ב: Joomla, PHP, .NET
- ניסיון מוכח בניהול תוכן של אתרי אינטרנט
- ניסיון עם פלטפורמות פרסום דיגיטליות
- ידע ב Google Analytics
- ידע ב Google Data Studio
- הסמכה של Google Analytics - יתרון
- ידע וניסיון ב Google Adwords
- ידע וניסיון ב Facebook Ad
- ידע וניסיון בקמפיינים Native
- אנגלית ברמת שפת אם - יתרון משמעותי
תאור
תחום הפרסום הדיגטלי נמצא בצמיחה מטאורית, ישנם אפיקי פרסום רבים ומודלים רבים לעבודה. בעלי עסקים זקוקים לך בכדי לדעת היכן, איך או איפה לפרסם? איך למדוד את האפקטיביות ויעילות של הפרסום הדיגטילי?
תפקידו/ה של מנהל/ת הלקוח הינו ללוות את הלקוח במטרה לממש את הפוטנציאל העסקי שלו באינטרנט בצורה הכי יעילה ואפקטיבית.
מנהל/ת הלקוחות הינו השותף המרכזי בקבלת ההחלטות וההצלחה של הלקוח בתחום הפרסום הדיגיטלי.
אם יש לך יכולת להוביל לקוח, לנתח כמות אדירה של נתונים, סקרנות ויכולת לעבוד בתנאי לחץ תוך עמידה בלוחות זמנים, נשמח לראות אותך איתנו על הסיפון
דרישות
- ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הדיגיטל
- ניסיון מוכח בפעילות שיווק/פרסום
- ניסיון מוכח ב Google AdWords
- ניסיון מוכח ב Facebook Ad
- ניסיון מוכח בניהול בקמפיינים Native
- ניסיון מעשי בניהול תוכן של אתרי אינטרנט
- הסמכה של Google Analytics - יתרון
- הסמכה של Google AdWords - יתרון
- אנגלית ברמת שפת אם - יתרון משמעותי
תאור
סיימתם קורס, הקמתם קמפיין לעצמכם ולקרוב משפחה... משהו עובד... אבל יחד עם זאת אתם בשלב שאתם יותר סקרניים ולא ממש מבינים איך הכל מתחבר ביחד. מחפשים מקום חם ללמוד ולהתפתח בו, מבינים שכולם נוהרים ומעבירים את תקציבי הפרסום שלהם לאינטרנט.
רוצים לבנות את עצמכם כמנהלי דיגיטל אשר יודעים לזהות UVP - unique value proposition של עסק, יודעים לבחור את הפלטפורמה הנכונה לפרסום, לבנות את הקמפיינים ולבצע אופטימיזציה, תוך עמידה ביעדים ובמסגרת תקציב שהוגדרו בשיתוף הלקוחות?.
אם יש לך יכולת ללמוד, רצון להתפתח, להבין שיווק, לנהל תהליכים מורכבים, יצירתיות, חוש טכני מפותח, יכולת לנתח כמות אדירה של נתונים, סקרנות ויכולת למידה עצמית. נשמח לראות אותך איתנו על הסיפון
דרישות
- ניסיון בסיסי בניהול קמפיינים (SEM)
- יכולת מוכחת בעבודה עם לקוחות
- תקשורת בין אישית גבוה
- הכרה של מספר פלטפורמות פרסום דיגיטליות
- ניסיון בסיסי ב Google AdWords
- ניסיון בסיסי ב Facebook Ad
- ידע בסיסי בקמפיינים Native
- ידע ב Google Analytics
- תעודות הסמכה מהוות יתרון משמעותי
- ידע בסיסי בניהול תוכן של אתרי אינטרנט
- אנגלית ברמת שפת אם - יתרון משמעותי
תאור
פורטל בתחום היאכטות והשייט מחפש מנהל/ת אתר אשר יוציא לפועל את אסטרטגייית התוכן של המייזם באתר, בדיוור וברשתות החברתיות.
אם יש לך יכולת להוביל כתבים ואנשי ים, סקרנות ויכולת לעבוד תוך עמידה בלוחות זמנים, נשמח לראות אותך איתנו על הסיפון
מנהל/ת האתר הינו השותף המרכזי בקבלת ההחלטות וההצלחה של המייזם.
דרישות
- ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הדיגיטל
- ניסיון מעשי מוכח בניהול אתרי WordPress
- ניסיון מוכח בניהול דיוור.
- ניסיון מוכח בניהול רשתות חברתיות.
- אנגלית ברמת שפת אם - יתרון משמעותי
- ניסיון ימי - יתרון משמעותי