תוכן עניינים
פרסום באינטרנט בשילוב מועדון לקוחות
כל העסקים, גדולים כקטנים, ניזונים מלקוחות. למעשה, ללא לקוחות לא היה קיים העסק. עם הבנה זו שהלקוח הוא למעשה הנכס החשוב ביותר של כל עסק, כבעלי העסק עלינו לשמור על קשר עם כל אחד ואחד מלקוחותינו. שמירה על קשר עימם משרתת כמה מטרות. כאשר המרכזית שבהן היא שמירה על קיום העסק בתודעתו של הלקוח, מה שמעלה את הסיכויים לכך שכאשר אותו לקוח יזדקק לשירות או למוצר שהעסק שלנו מוכר, הוא יפנה אלינו בכדי לבצע את הרכישה. ישנן כמה דרכים לשמור על קשר עם הלקוח, אולם בכדי לעשות זאת בצורה מסודרת יש ליצור מועדון לקוחות. בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים כיום, פרסום באינטרנט עושה את העבודה היעילה ביותר של החשיפה הראשונית של העסק ללקוחות פוטנציאליים חדשים, שכן כידוע רשת האינטרנט מהווה שטח פרסום אין סופי, פשוטו כמשמעו. האינטרנט מספק מקום נרחב לכל בית עסק שמעוניין לשווק את עצמו לקהל יעד נרחב אך ממוקד. פרסום באינטרנט גם יכול להניב רווחים נאים לעסק, כל עוד הוא מבוצע כהלכה.
מועדון לקוחות הוא דרך נפלאה גם לשמור על קשר ישיר עם הלקוח וגם לשמור על פרסום של העסק שלך, במיוחד כאשר הכל נעשה תחת המטרייה של פרסום באינטרנט.
מועדון לקוחות הוא דרך נפלאה גם לשמור על קשר ישיר עם הלקוח וגם לשמור על פרסום של העסק שלך, במיוחד כאשר הכל נעשה תחת המטרייה של פרסום באינטרנט.
מועדון לקוחות מועיל לכל פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט יכול להתבצע בכמה דרכים, אם בקניית שטח פרסום באתרים שונים ואם בקידום אתרים ממומן או אורגני. בכל השיטות יש להתחשב בגורמים מסוימים שביכולתם להשפיע על טיב ויעילות הפרסום. בקידום אתרים ממומן מדובר בהעלאת מודעות לרשת, במיוחד לדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש – אז נקראות המודעות 'מודעות ממומנות'. הקלקה של הגולש על המודעה תביא אותו לדף נחיתה שכולל פרטים על המוצרים או השירותים שאתם מיעים למכירה וכן יציג מקום להצטרפות לרשימת דיוור או למועדון לקוחות. ההצטרפות למועדון לקוחות, במיוחד עבור הצרכן הישראלי, היא מקובלת מאוד. אנשים רבים חברים בכמה מועדוני לקוחות של חברות שונות. מועדון הלקוחות מציע ללקוח הנחות והטבות, מבצעים ומתנות מעת לעת. ניתן להתנות את ההצטרפות למועדון הלקוחות בקניה בסכום מסוים או בהבאת חברים שיצטרפו כלקוחות גם הם (בדומה לקמפיין פרסום באינטרנט, במיוחד ברשתות חברתיות או אתרי קניות קבוצתיות).
בכוחו של מועדון הלקוחות להועיל לכל פרסום באינטרנט, שכן בעצם הצעתכם לגולשים שמהווים לקוחות פוטנציאליים להצטרף למועדון הלקוחות שלכם, אתם מקרבים אותם צעד נוסף לעבר הצטרפותם למעגל הלקוחות של העסק שלכם. מועדון לקוחות נחשב ככלי שיווקי יעיל ביותר, במיוחד בישראל, דווקא לאור כך שהוא מציע ללקוח תנאים טובים יותר לקניה מלקוח שאינו חבר במועדון הלקוחות. כל מה שצריך ממועדון לקוחות בכדי להפוך כל פרסום באינטרנט ליעיל הוא מחשב והבנה בסיסית ביותר בשיווק. אם תבינו שהצעה מפתה שמוצגת במודעה הפרסומית שלכם ומתנה את מימושה בהצטרפות למועדון הלקוחות יכולה להגדיל את הרווחים שלכם באחוז ניכר, תבינו שלא תוכלו להרשות לעצמכם לנהל עסק ללא מועדון לקוחות.
בכוחו של מועדון הלקוחות להועיל לכל פרסום באינטרנט, שכן בעצם הצעתכם לגולשים שמהווים לקוחות פוטנציאליים להצטרף למועדון הלקוחות שלכם, אתם מקרבים אותם צעד נוסף לעבר הצטרפותם למעגל הלקוחות של העסק שלכם. מועדון לקוחות נחשב ככלי שיווקי יעיל ביותר, במיוחד בישראל, דווקא לאור כך שהוא מציע ללקוח תנאים טובים יותר לקניה מלקוח שאינו חבר במועדון הלקוחות. כל מה שצריך ממועדון לקוחות בכדי להפוך כל פרסום באינטרנט ליעיל הוא מחשב והבנה בסיסית ביותר בשיווק. אם תבינו שהצעה מפתה שמוצגת במודעה הפרסומית שלכם ומתנה את מימושה בהצטרפות למועדון הלקוחות יכולה להגדיל את הרווחים שלכם באחוז ניכר, תבינו שלא תוכלו להרשות לעצמכם לנהל עסק ללא מועדון לקוחות.
פרסום באינטרנט לחברי מועדון
היתרון שיש לעסק שהקים מועדון לקוחות באתר שלו, הוא היכולת לשלוח דיוור לכל החברים במועדון באופן יעיל ובהוצאות מינימליות (אין הוצאות על נייר למשל). השילוב של פרסום באינטרנט בעלות מינימלית ומועדון לקוחות מתפקד מהווים דרך מוצלחת וכמעט בטוחה לשגשוג העסק.