תוכן עניינים
דף נחיתה הוא חברו הטוב ביותר של פרסום בגוגל
בתי עסק ועסקים פרטיים רבים מפרסמים את עצמם בערוצי המדיה השונים כדי להגדיל את שיעורי החשיפה שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים. אחד מהערוצים היעילים והנפוצים ביותר הוא פרסום באינטרנט ובמיוחד פרסום בגוגל. באמצעות פרסום מודעה שתמשוך את עיניהם של גולשים ותגרה את רצונם להקליק עליה, בית העסק יכול ליהנות מפניות רבות יותר של לקוחות המחפשים את השירות או המוצר שהוא מציע. אולם, המודעה היא רק חלק מהפרסום. הקלקה על מודעה פרסומית, בין אם היא באנר או קישור באתר מסוים ובין אם היא מודעה ממומנת של Google AdWords צריכה להסתיים בדף נחיתה. דף נחיתה מכונה כך כי הוא למעשה דף האינטרנט הראשון שהגולש נחשף אליו לאחר ההקלקה, כלומר, בו הוא מבצע נחיתה. לכן, דף נחיתה הוא חברו הטוב ביותר של כל מודעה או קמפיין פרסום בגוגל. בעוד שהמודעה היא החשיפה הראשונית של הגולש לעסק שלך, דף הנחיתה הוא השער שמקדם את פניו ובכוחו לעורר או לעייף את הגולש-הלקוח הפוטנציאלי.
דף נחיתה טוב מעלה את סיכויי ההצלחה של פרסום בגוגל
מהו דף נחיתה טוב וכיצד יש באפשרותו לסייע לטיוב ולהצלחה של מודעות פרסום בגוגל? ראשית, דף נחיתה טוב הוא דף שמושך את העין מבחינת צבעים וגרפיקה ושמכיל מספיק פרטים, אך לא יותר מדי, על השירות או המוצר שברצונך למכור. בנוסף, עליו לכלול מקום שבו יוכל הגולש להשאיר את פרטי ההתקשרות שלו ובכך ייווצרו הצעדים הראשונים של עבודה עסקית משותפת בינך לבין הלקוח. ניתן גם ליצור מקום בדף הנחיתה שבו יוכל הגולש להשאיר כתובת דואר אלקטרוני לשם הצטרפות לרשימת התפוצה שלך, אם קיימת כזו, או לבקש שיחזרו אליו בהודעת דואר ולא בטלפון למשל. אינטראקציה כזו שמעודדת ומתאפשרת על ידי דף נחיתה עדיפה מאשר אי אינטראקציה עם הגולשים. עצם הגעתם לדף הנחיתה שיצרת מעלה את הסיכויים למכירה. אולם, לא די ביצירת דף נחיתה עבור המודעה הפרסומית, במיוחד כאשר זו הוקמה במסגרת פרסום בגוגל. כדי שמטרת דף הנחיתה תתממש, יש לעצבו ולערכו בהתאם.
פרסום בגוגל – כיצד ליצור דף נחיתה מתאים?
בדיוק כמו שכתבת וערכת את המודעה של העסק שלך בגוגל, כך יש לערוך את דף הנחיתה. כדאי לכלול בדף את מילות המפתח והביטויים שקשורים לאתר או לעסק שלך, ואשר מופיעות במודעה או בקישור הפרסומי שיצרת. כך, יקל על מנועי החיפוש למצוא את דף הנחיתה שלך ולהציגו בפני לקוחות פוטנציאליים. אולם, לא די בכך. את הדף יש לעצב כמודעת פרסום בפני עצמה הכוללת פרטים הכרחיים ומעניינים שימשכו את הגולש לעבוד עמך. הגרפיקה והמראה של הדף צריכים להיות מהמעלה הראשונה, שכן בנקודת המפגש בין הדף לגולש נוצר הרושם הראשוני שלו על העסק שלך או המוצר הספציפי שבחרת לפרסם בו. כידוע, הרושם הראשוני יכול להיות רב השפעה על החלטתו של הגולש באם לרכוש ממך את השירות או המוצר המסוימים. חשוב גם לכלול פרטים או סמלים שישרו ביטחון על הגולש וישדרו אמינות מצדך.
פרסום בגוגל – נחיתה לשם המראה
דף נחיתה טוב יכול לגרום לעסק שלך להמריא. מאוד חשוב להשקיע בתכנון הגרפי ובתכנים הכתובים שיכלול הדף בכדי שאכן גולשים רבים שהגיעו אליו באמצעות מודעת פרסום בגוגל שהעלית עבור העסק שלך אכן יגיעו גם לשלב מימוש העסקה.