שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

אסטרטגיה שיווקית לעסקים

עסקים רבים נתקלים בקשיים מסוימים, בעיקר כאשר מדובר בעסק חדש או בעסק קיים כל הקשור לבניית אסטרטגיה שיווקית. ישנן חברות ובעלי עסקים אשר מגייסים לצורך משימה זאת אנשי מקצוע רבים כמו – יועצים אסטרטגים, יועצי מכירות, יועצי דיגיטל ועוד, אשר תפקידם להדריך את החברה כיצד לשווק את מוצריה בצורה נכונה ולהגיע לקהל יעד הרלוונטי למוצר או השירות שברשותה. תהליך בניית אסטרטגיה, הוא ללא ספק אחד התהליכים המורכבים ביותר בכל עסק ונראה כי חברות אשר אינן משקיעות באסטרטגיה השיווקית. אינן שורדות בשוק לאור התחרות הרבה שקיימת בשוק בתחומים שונים.

 

מהי למעשה בניית אסטרטגיה שיווקית?

אסטרטגיה שיווקית לעסקים מתמקדת בתדמית ומיתוג החברה. למעשה בבניית אסטרטגיה נכונה, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות: מה הבידול שלכן מחברות אחרות? כיצד אתם רוצים להיראות בעיניי הלקוחות? איזו במה תרצו לתת למותג שלכם? היכן תרצו לקבל חשיפה? מי קהל היעד שלכם? ועוד מגוון רב של שאלות שיסייעו לכם להבין מה אתם בדיוק רוצים. הרבה עסקים בשוק מתקשים למצוא את אותו גורם אשר מבדיל אותם מחברות ומותגים אחרים מהסיבה הפשוטה: הם מעוניינים להיות שונים מאחרים ולבלוט כמה שיותר, אך הם אינם מוצאים די זמן בלהתעסק עם הנושא, הם למעשה משקיעים את מרב הזמן בלפתח את המוצר ופחות ב- "איך הוא יראה". ברגע שתענו על שאלו אלו ותמצאו את הבידול במוצר או בשירות שהעסק נותן, באופן אוטומטי -  הכל יהפוך לפשוט יותר!

 

דרכים לשיווק העסק

ישנן דרכים שונות לשיווק העסק בצורה נכונה, אך נראה כי לרוב בעלי עסקים מחפשים את הדרכים הנוחות לשיווק, שהן שתי דרכים מרכזיות כיום בשוק כמו: הדרך הראשונה היא - שיווק און ליין אינטרנטי שהפך להיות פופולרי בשנים האחרונות כמו – קידום בגוגל, פרסום מומן בפייסבוק, באנרים ברשת, פרסום באמצעות תוכן שיווקי כדוגמת אווטבריין וטאבולה, פרסום ממוקד באפליקציות שונות, יוטיוב, באמצעות סרטונים שיווקיים ועוד אינספור דרכים שהרשת מאפשרת לכם לבלוט כמה שיותר עם המוצר או השירות שלכם. הדרך השנייה היא - שיווק אוף ליין שהיא השיטה המסורתיות יותר שהייתה קיימת מאז ומעולם, אך כמובן שהיא השתכללה והתקדמה עם השנים הודות לטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת בקצב מסחרר. השיטה כוללת - חלוקת פליירים, הפצת מגנטיים, מודעות בעיתון, שלטי חוצות, ברושורים, קטלוגים, פרסום בערוצי טלוויזיה ועוד מגוון שיטות אחרות. 

 

התאמת אסטרטגיה שיווקית כמו כפפה ליד

כפי שהנכם יודעים, האופציות הן רבות וטובות ונראה כי אפיקי הפרסום הולכים ומתקדמים ובפניכם ניצבים מספר רב של אפשרויות. החוכמה במצבים כאלה, לבחור בשיטה הטובה ביותר לעסק שלכם ולהתאים את סוג הפרסום לקהל יעד שלכם. לדוגמא – אם מדובר בחברה המוכרת מוצרים לתינוקות וילדים, תוכלו לפרסם את המוצר במגזינים לאימהות צעירות או במקומות שהן אוהבות לגלוש או להגיע. 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה