שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

כיצד הקמה של חנות באינטרנט תסייע לקידום העסק שלך?

על מנת לקדם את העסק שלכם, יש לעבוד במשך תקופה ארוכה על מנת לפעול לקידומו. אחת הדרכים לקדם את העסק היא באמצעות חנות באינטרנט. קיומה של אותה חנות באינטרנט מאפשרת ללקוחות שלך רכישת מוצרים און ליין במקום לגשת פיזית לחנות ולקנות את המוצרים. צעד שכזה פותח צוהר לפלח לקוחות רחוק יותר וזמין פחות להגעה פיזית.

 

התוכן הוא המלך

בשנים האחרונות נדמה כי אי אפשר להתעלם מצירוף המילים התוכן הוא המלך. מכאן יש להתייחס לתוכן כאל כזה ולהוסיף תוכן איכותי לאתר. מהו תוכן איכותי? תוכן אשר מפרט את המוצרים אותם ניתן למצוא בחנות ונותן להם ערך מוסף אל מעבר למוצר עצמו. גולשים הנכנסים לחנות יישמחו לדעת בקצרה על כל מוצר ולקבל עליו פרטים כאלה שיאפשרו להם לדעת בדיוק במה מדובר.

 

הגולשים מביעים  את דעתם 

אמנם חנות באינטרנט נמצאת בעולם הוירטואלי, אך עדיין רבים נכנסים אליה ונמצאים ברשת, כך שחשוב שיהיה ניתן למצוא בה את חוות הדעת של הגולשים. על מנת שהעסק שלכם יצליח גם ברשת ויהיה מוכר, גם אם הוא חנות מקומית בלבד.  חשוב מאד לתת לגולשים להביע את דעתם. הבעת הדעה של הגולשים בצורה אמינה וכתובה היטב תסייע לדירוג של האתר- כך ניתן לראות כי זהו אתר איכותי ופעיל ועסק רציני ואמין- גולשים אשר נכנסים לאתר מגיבים ומגלים בקיאות במוצרים השונים. 

 

למעשה, אותן ביקורות של ציבור הגולשים מהוות תוכן באתר, זאת בנוסף לתוכן הקיים. כפי שהזכרנו קודם לכן, אותן ביקורות הופכות את האתר לבעל תנועה יותר. כמו כן, בתקופה בה אנשים נמצאים ברשתות החברתיות, כדאי לעשות שימוש גם ברשתות החברתיות, להקים דף עסקי ולהוסיף תגובות בעמוד הפייסבוק של החנות. 

 

חשיבות מחקר מילות מפתח בקידום חנות באינטרנט 

על מנת לגרום לגולשים בחנות להיכנס לחנות, וכך בסופו של דבר להגיע למקום טוב בתוצאות החיפוש חשוב מאד לבחור את המילים הנכונות אשר יגרמו לאותם גולשים להיכנס לאתר.

 

היררכיה זה שם המשחק

חנות באינטרנט, בדומה לחנות רגילה, מכילה לא מעט מוצרים ולכן חשוב מאד למקם את אותם מוצרים כך שהגולשים יבחינו בהם בצורה הטובה ביותר. כפי שגולשים נכנסים לחנות רגילה ובוחנים את המוצרים על מנת למצוא את המוצר שלהם( תמיד מוצרים פופולריים יהיו מונחים במקום מרכזי), כך בחנות באינטרנט- ניתן לראות את המוצרים הפופולרים בהתחלה. 

 

כמו כן, בעקבות כניסתם של הטלפונים החכמים כיום, קיים הכרח שבכל חנות באינטרנט הגולשים יכולו למצוא ולראות את המוצרים מהטלפון הנייד שלהם. חנות שאינה מתאימה את עצמה בהתאם להפתחות הטכנולוגיה, עשויה להפסיד גולשים רבים, למרות קיומה ברשת ואף לאבד ממיקומה בגוגל בשל כך.

 

חשיבותו של עדכון 

אחת השאלות המרכזיות בכל הקשור לקידום חנות באינטרנט היא מה קורה כאשר מוצר אחד או שניים אינם נמצאים במלאי- האם במקרה הזה יש להסיר את הדף או שמא להשאיר אותו? בנקודה הזאת, חשוב לציין כי הסרה של הדפים מהאתר תגרום לאתר נזק לא רק מבחינת הלקוחות אלא גם מבחינת גוגל- אותו דף יאבד את הדירוג הגבוה שהיה לו עד עכשיו בגוג ולכן רצוי לדאוג לעדכן לגבי מלאים באופן תכוף.

 

בלוג כבר הכנתם?

דרך נוספת לגרום לעסק שלכם להצליח גם ברשת היא באמצעות פתיחת בלוג, בנוסף לחנות ברשת. בבלוג תוכלו לכתוב תכנים אודות החנות וכן לאפשר לגולשים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של החנות. מה למשל אפשר לכתוב? אפשר לכתוב על השוואה בין מוצרים או לרשום סיקור על מוצר מסוים, וכן לכתוב על החוויה של הלקוחות בעת ביקור בחנות.

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה