שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

מיתוג עסקי לעסקים חדשים

אז יש לך מוצר או שירות חדשים ופתחת עסק. ברכותינו.
אבל מה עושים עכשיו? קודם כל - מיתוג עסקי.

 

מהו פשר המושג מיתוג עסקי?

 

 

אם נדמה את העסק שלך לגוף, הרי שמיתוג עסקי הוא הלב הפועם שלו.

 

בלעדיו, לא ניתן יהיה לשווק את המוצר שלך באופן אפקטיבי. בלעדיו, אין למוצר שלך חיים.

מסתבר שבדיוק כמו לבני אדם, גם למוצר או לשירות ישנה אישיות.
ועל מנת שלמוצר שלך תהיה אישיות שתעורר אהדה, רצון להשתייך אליה, ואפילו תחושה שהחיים בלעדיה נטולי טעם - צריך לבנות לה מיתוג עסקי. 
כלומר, אישיות מאוד מצודדת בעיני האחרים.

 

 

 

כדי לקבוע מהו המיתוג העסקי הנכון עבורך, יש לענות על 4 שאלות:

 

1. למי המוצר או השירות שלך פונים ומיועדים?
2. מהם הצרכים של קהל היעד שלך?
3. איך המוצר או השירות שלך יכולים לספק את אותם צרכים
4. ואיך הם יעשו זאת באופן שאף מוצר אחר לא עשה זאת לפניך? 

 

 השאלה הרביעית היא קריטית ליצירת מיתוג עסקי מוצלח ולפעמים, כשאין לה תשובה ברורה (לא תמיד אתה יודע מיד מהי הייחודיות של המוצר שלך על-פני המתחרים) צריך פשוט לחשוב ו"להמציא" אותה. 


 איך עושים זאת?

ניתוח חקר שוק, אנאליזה למוצר או השירות שלך, שיחות עם צוות היועצים למיתוג עסקי שלנו

 

וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה.

 

 למה המיתוג העסקי כל-כך חשוב?

 

 מפני שממנו ייגזרו כל המוצרים הפרסומיים שלך: השם, הלוגו, הסלוגן, האתר, החנויות, בעצם הכל, אפילו המדים של נותני השירות. מהמיתוג העסקי תיגזר השפה בה נשתמש לשיווק העסק שלך. גם השפה הטקסטואלית וגם הוויזואלית.

 



 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה