שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

חשיבות אסטרטגיה שיווקית בקידום אתרים

קידום אתרים הוא לא רק זריקת לינקים וכתיבת תוכן, חייבת להיות מאחוריה חשיבה שיווקית ואסטרטגיית פעולה מובנית. כאשר אנו בוחרים באפיקי שיווק מרכזיים, ארוכי טווח, וחשובים כגון קידום אתרים בגוגל, עלינו לעשות זאת מתוך חשיבה מושכלת ונכונה לטווח ארוך ולא סתם כך, כי כולם עושים, או כי הבנו שזה חשוב. קידום אתרים אורגני שמטרתו להעלות את אתר האינטרנט שלכם גבוה לראש תוצאות החיפוש מגיע כחלק ממכלול מאמצי שיווק אינטרנטיים, המלווים מאמצי שיווקים פיזיים על גבי מדיות שאינן נכללות ברשת האינטרנט, ולכן עליו לפעול בהתאמה עם אפיקי השיווק האחרים על מנת למקסם תוצאות.

 

כיצד קידום אתרים המשולב עם אפיקי שיווק אחרים יכול להיות יעיל יותר?

מדית האינטרנט מכילה אפשרויות פרסום ושיווק רבות – קידום ממומן בגוגל, בפייסבוק, קידום אורגני, נוכחות ברשתות חברתיות ובפורומים מקצועיים ופרסומים בתשלום באתרים בעלי נפחי תנועה גבוהים. כל השיטות שצוינו לעיל הן רק שיטות מיינסטרים מרכזיות, שלא כוללות שיטות שיווק גרילה, שמטרתן לגרוף תנועה מכובדת ממקורות לא ישירים. קידום אתרים שנעשה לא אסטרטגייה שיווקית יכול להיות מוצלח, אפילו מוצלח עד מאוד, אך במידה והוא משולב עם קמפיין נכון של תחרות תמונות באינסטגרם לדוגמא, או הגברה זמנית לפני מועדי מכירות ספציפיים של הנוכחות בפייסבוק, אזי קידום האתרים יספק תוצאות מעולות אף יותר, ויעשה קל יותר בזכות הגברה של תהליכי שיווק אחרים. חשיבה שיווקית ארוכת טווח היא הכרחית בנוגע לקידום האתר שלכם בצורה אורגנית, מכיוון שמדובר בתהליך ארוך טווח המורכב מכמה וכמה תהליכי ביניים או תת תהליכים קטנים יותר.

 

אילו תהליכים נכללים במסגרת קידום אורגני?

לקידום אתרים אורגני במערכת החיפוש של גוגל יש למעלה ממאתיים פרמטרים שונים הקובעים את דירוגו של האתר שלכם, כאשר חלקם משתנים בין מדינה למדינה, ובין מכשיר חיפוש אחד לשני (טלפון חכם, לפטופ, מחשב נייח וכו'). בחלק מן המקרים, תוצאות חיפוש אורגניות יכולות להיות מושפעות ללא כוונה ראשונית על ידי תהליכי שיווק אחרים שנבצע כמו למשל בניית דף פייסבוק עסקי, השקת בלוג מקצועי חדש, או פתיחת ערוץ יוטיוב אינטראקטיבי ומתעדכן בתדירות גבוהה. קידום אתרים אורגני מבוסס כיום בעיקר על שיפור פני האתר והנגשתו לגוגל ולגולש, אחסון האתר על גבי שרתים הממוקמים באותה המדינה אליה הוא שייך, משפיע על מהירות הצגת דפיו, כתיבת תוכן לפנים האתר ולאתרי הפצה מרכזיים, והחלפת קישורים. למעשה, על ידי הקמת תהליכי שיווק אינטרנטיים אחרים, שאינם נכללים במסגרת הרגילה והמקובלת של קידום אתרים פרופר, ניתן להגיע לתוצאות מעולות בנראות של האתר שלכם במונחי חיפוש כאלה ואחרים, במידה ומאמצים אלו נעשים כחלק ממסגרת אסטרטגיה שיווקית, המחברת בין כלל מאמצי השיווק לכדי יחידת מאמץ אחת ולא כחלק מתהליכים נפרדים שאין ביניהם קשר ותכלית. על ידי בנייה נכונה ומושכלת של מאמצי שיווק, המחוברים יחדיו למקשה אחת ניתן להגיע לתוצאות גדולות הרבה יותר מאשר בחירה של אפיק שיווק אחד בכל פעם וקידומו באופן פרטני ונפרד משאר התהליכים השיווקיים של העסק שלכם.

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה