שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

הדרך להצלחה עוברת בזירה הדיגיטלית

חלק בלתי נפרד ממלאכת הייעוץ האסטרטגי נעוץ ביכולתנו לסייע ללקוחות שלנו לבנות תכנית עסקית סדורה וברורה שתאפשר להם להזניק את העסק שלהם קדימה ולהגשים את החלום.

 הניסיון מלמד אותנו כי בעידן בו אנו חיים אף תכנית שנבנתה כפועל יוצא של ייעוץ אסטרטגי מקצועי לא תהיה שלמה מבלי התייחסות מעמיקה ומקיפה לזירה הדיגיטלית על מכלול רבדיה – החל מאתר האינטרנט וכלה בנוכחות ברשתות החברתיות.

 

מדוע העסק שלכם בכלל זקוק לאתר? 

 

 

כל מנהל שמעוניין כי המותג שלו יאריך ימים ויתקרב להשגת היעדים המיוחלים והנכספים אליהם הוא חותר חייב להבין שאין מנוס מהקמתו של אתר אינטרנט שיהפוך לתעודת הזהות הוירטואלית שלכם – אך גם להרבה מעבר לכך. 
היום כל חיפוש ראשוני של מידע מתחיל ומסתיים בגוגל – מנוע החיפוש הבולט והמוביל. אם אתם מנסים לקדם את עצמכם או את המותג שלכם אך לא מחזיקים באתר אינטרנט תדמיתי שמציג לראווה בין היתר את היתרונות היחסיים שלכם ו\או של השירות והמוצר אותו אתם מציעים לקהל היעד שלכם, הרי שאתם מתחילים את המסע לצמרת מעמדת נחיתות מסוימת. אין עוררין על כך שרשת האינטרנט הפכה כבר מזמן לחלק אינטגרלי מחיינו ומכאן, היעדרו של אתר אינטרנט עלול לגרום לכם לאבד לקוחות, פשוטו כמשמעו. 

 

 קדמו את האתר – הגדילו את ההכנסות

 

 אלא שעצם העובדה שבניתם אתר, מרשים ככל שיהיה, אינה מספקת. כל הנתונים שנאספו מתחילת שנות האלפיים מלמדים שככל שעובר הזמן פחות ופחות אנשים טורחים לעבור לעמוד השני של תוצאות החיפוש – ומסתפקים בפועל רק בתוצאות המוצגות בעמוד הראשון. רק כדי לסבר את האוזן נזכיר כי כיום לא פחות מ-95% מהאנשים שמחפשים מוצר או שירות בגוגל נעצרים בעמוד הראשון. יתרה מזאת, 33% מהאנשים ייכנסו אוטומטית אך ורק לתוצאה הראשונה שלפניהם. 

 

כתוצאה מכך, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בוודאי יגיעו אליכם אם יחפשו את שמו של המותג בגוגל – אך אם מדובר בלקוחות פוטנציאליים שטרם נחשפו למותג שלכם ומחפשים צורך מסוים – מוצר או שירות - הרי שהסיכוי שלכם לזכות בתשומת ליבם אם אתם לא נמצאים בעמוד הראשון – הוא קלוש למדי. לכן, חשוב לשלב באסטרטגיה הדיגיטלית שלכם קידום האתר במנועי החיפוש בביטויים שעשויים להיות רווחיים עבורכם. קידום אתרים אורגני בשנת 2015 אינו נסמך על שיטות עלומות, כי אם על פעולות שמשתלבות היטב באסטרטגיה הדיגיטלית כולה, למשל: שיווק באמצעות תוכן, יצירת שיתופי פעולה עם אתרים משיקים לתחום שלכם ועוד. 

 

 הקפידו גם על שיווק ברשתות החברתיות

 

 אין זה סוד שמהפכת הרשתות החברתיות שאליה נחשפנו לראשונה לפני כעשור שינתה ככלל את העולם כולו – ואת הזירה העסקית בפרט. לאור העובדה שמאחורי כל חשבון (למעט אלו הפיקטיביים) נמצא אדם בשר ודם, הרי שהיכולת של בעלי העסקים לפלח את קהל היעד שלהם בצורה ברורה וממוקדת ואף להציג את מרכולתם לראווה גם מבלי לצאת מהבית, הפכה לנכס עסקי שערכו לא יסולא בפז.    

 

 לכן, לצדו של אתר האינטרנט כדאי מאוד להקפיד גם על יצירתה של תשתית דיגיטלית המבוססת על נוכחות ברשתות החברתיות – ובעיקר בפייסבוק שביצרה את מעמדה כרשת החברתית המובילה בישראל. בין אם אתם השירות או המוצר שלכם מיועדים ישירות ללקוחות קצה (B2C) – ובין אם לעסקים (B2B) הרי שהקמת הפעילות וניהולה בהתבסס על חזון המותג, הבטחת המותג והיתרונות היחסיים של המותג, כפי שהוגדרו בתכנית האסטרטגית אשר הוכנה עבורכם, תגדיל במידה ניכרת וברורה את הסיכוי שלכם להשיג את היעדים קצרי וארוכי הטווח שהוגדרו גם הם במסגרת התכנית.

 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה