שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

בניית אתר בהתאם להנחיות SEO

רבים מאיתנו חולמים על בניית אתר אינטרנט נגיש, מעוצב, מרשים ונוח לניווט עבור הגולשים. אנחנו מדמיינים את המראה שלו וכיצד הוא ימשוך אליו לקוחות או את שפע המוצרים והשירותים שנזין לתוכו. מי היה מאמין שהפופולאריות של האתר מתחילה להירקם כבר בשלבי בניית אתר האינטרנט? הלכה למעשה, כבר בשלביו הראשוניים ביותר של כל אתר נקבע הבסיס להצלחתו העתידית. לפיכך, על מנת להבטיח את הפופולאריות של האתר חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים כבר מלכתחילה:

 

קוד האתר

ביטוי השמור, אולי, רק למקדמי ובוני אתרים אולם הלכה למעשה מדובר באחד המושגים החשובים ביותר בדירוג האתר שלכם. קוד האתר הוא התשתית והבסיס עליו בונים את הקונסטרוקציות האחרות. על קוד האתר להיות נגיש וקל לאיתור על ידי מנועי החיפוש השונים. כמו כן עליו להיות קריא לגולשים ונוח לניווט כך שניתן יהיה לגלוש אל האתר ובתוכו בקלות.

 

איכות התוכן

התוכן הינו המסר העיקרי המועבר ללקוח. התוכן מעביר ללקוח מידע מהותי אותו הוא מחפש ועבורו הגולש נכנס אל האתר. כאשר התוכן רלוונטי, ייחודי ובעל ערך מוסף עבור הגולש, הגולש  יקרא את התוכן ויישאר באתר. במידה והתוכן יימצא כמידע שגוי או חובבני, לא מדויק או לא תורם לגולש, סביר להניח שהוא יעבור לאתר הבא בדירוג של גוגל. באופן זה ירד דירוג האתר בהדרגתיות.

 

הלכה למעשה התוכן משמש פרמטר לדירוג האתר – לא רק באופן עקיף ולא רק על ידי בחירת בגולשים. גוגל משתמש בעצמו בתוכן על מנת לדרג את האתר. מדי תקופה מעודכנים ה"עכבישים" של גוגל האחראיים על סריקת המידע. כל עדכון משפר את יכולת סינון התוכן את יכולת איתור התכנים האיכותיים, המעניינים, המושכים.

 

קישורים

קישורים הם העוגן המשמעותי ביותר של מלאכת קידום כל אתר אינטרנט. על מנת לקדם את האתר בגוגל ועל מנת לשמור עליו בדירוג גבוה ישנה חשיבות מרבית לאיתור קישורים נכנסים לאתר. קישורים אלו יושתלו באתרי אינטרנט אחרים ויובילו אל האתר. מבחינת גוגל מדובר בהעלאה בדירוג. הקישורים הנכנסים לאתר צריכים להגיע תמיד מאתרים איכותיים המדורגים בציון גבוה על ידי גוגל עצמו. הקישורים הינם גורם משמעותי ביותר בקידום האתר ולכן ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לעיצוב ובחירה בליוויו של איש מקצוע בתחום.

 

וותק

בדיוק כמו בחיים האמיתיים, גם גוגל מעניק צ'ופרים ועדיפות לוותיקים שבחבורה. אתרי אינטרנט וותיקים הינם אתרים להם גוגל מעניק קדימות על פני אחרים. מנוע החיפוש של גוגל בודק כל העת את האתר ואת הדומיין של כל אתר. באופן זה, אתרים בעלי דומיינים ותיקים יחסית יקבלו עדיפות ולכן ברכישת דומיין רצוי לברר אם קיימת לו היסטוריה ואם כן, מה היא שווה.

 

באדיבות מכללת סולו לימודי עיצוב גרפי 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה