שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

כתיבת תוכן לאתרים לצורך קידום אורגני

בבואנו לקדם אתר אורגנית, ישנן מספר פעולות שיש לבצע. בין יתר הפעולות נמצא אופטימיזציה לקוד האתר, הקמת מערך קישורים יעיל ומפרה וכמובן כתיבת תוכן איכותי לאתר. ענקית מנועי החיפוש (הלא היא חברת Google), מעודדת תוכן איכותי ואף מבטיחה כי אתרים בעלי תוכן איכותי, יטפסו במעלה תוצאות החיפוש. במאמר הבא, נסקור את פרמטר התוכן ואת חשיבותו לקידום האתר, את הסקירה נבצע על פי חשיבותו של התוכן לצורכי הקידום האורגני.



חשיבות תוכן איכותי לגולש באתר

תוכן איכותי אינו מהותי ואקוטי אך ורק למנוע החיפוש של גוגל. בסופו של יום, כל בעל אתר רוצה שיגיעו ויבקרו באתר שלו מספר רב ביותר של גולשים ואף ירצו לחזור לבקר באתר בשנית ובשלישית. הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת, היא באמצעות הצבת תוכן איכותי באתר. מרבית בעלי האתרים בוחרים לשכור שרותי כתיבת תוכן לאתרים ולעסקים ולא בכדי. כדי לייצר תוכן איכותי אשר יצליח למשוך את הגולש ועדיין לשרת את מטרות הקידום, יש צורך ביכולות מקצועיות אך אין זה אומר כי בעל אתר או אחד ממכריו, אינו יכול לספק תוכן איכותי דייהו. כמו כן, תוכן איכותי אינו רק טקסטים אלא יכול להגיע בכל תצורה אפשרית, כגון: תמונות, סרטונים וכדומה.

החשיבות שגוגל נותן לתוכן איכותי באתרים

כעת, משכיסינו את חשיבות התוכן בעבור הגולשים, הבה נתפנה לחשיבות התוכן בעבור גוגל. כפי שהזכרנו לעיל, חברת גוגל מעודדת, בשנים האחרונות בעיקר, תוכן איכותי. לטענתה אתר נבנה בעבור הגולשים ולא בעבור מנועי החיפוש. על כן, אתר שיצליח לעמוד בכל "הקריטריונים" של הגולשים ובעיקר יכיל תוכן איכותי, יזכה לקידום טבעי. עוד נרחיב ונציין כי גוגל משחררת עדכונים מעת לעת וישנם עדכונים ספציפיים (עדכוני פנדה) אשר עוסקים בתוכן הקיים באתרים. אחד השינויים המרעננים ביותר מבחינת התוכן הוא העובדה שלא ניתן לעשות שימוש בצפיפות מילות מפתח כמו בעבר וכעת מרבית האתרים "נאלצים" להציב תכנים איכותיים המעניקים ערך מוסף לגולש. 

הדגשים שיש לשים בכתיבת תוכן איכותי לאתר


אין לעשות שימוש בצפיפות מילות מפתח
תוכן איכותי נכתב בעבור הגולש
תוכן משוכפל – על התוכן להיות מקורי ולא מועתק מכל מקור אחר
על התוכן להעניק ערך מוסף לקורא אותו
יש להקפיד על שפה תקנית, פיסוק נכון והימנעות משגיאות כתיב ו/או הקלדה
יש להמנע משיווקיות יתר
על הטקסטים להיות באורך הנכון ולא ארוכים מדיי או קצרים מדיי

לסיכום, תוכן איכותי מקדם הן את האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל והן מבחינת הגולשים, שיבחרו לחזור ולקרוא עוד מהתוכן האיכותי אשר הוצג להם באתר.

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה