שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

השלבים לבניית אסטרטגית שיווק בעולם האינטרנט

האינטרנט הפך, בשנים האחרונות, לכלי השיווקי המועדף על עסקים רבים. לכן, כל עסק הרוצה להשאר על המפה העיסקית, צריך להרים את הכפפה ולהתחיל לשווק את עצמו בכל המדיות הרבות העומדות כיום לרשותו.
איך עושים את זה נכון? מה הם השלבים בבניית אסטרטגיית שיווק באינטרנט?

 

 

 

1. איפיון:

 

איפיון קהל היעד: מי הוא קהל היעד (נשים? גברים? בני נוער? פנסיונרים? רוכבי אופניים? נערות זהובות שיער?)? מה הם הרגלי הצריכה שלו כיום? מה הן הדרכים היעילות (והמשתלמות) ביותר להגיע אליו (רשתות חברתיות? תגובות ממומנות? מודעות במגזינים?)
איפיון המתחרים: מי הם המתחרים העיקריים של העסק על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי? באלו אמצעי שיווק הם נוקטים? האם כדאי להתחרות בהם ישירות ב"זירה" שלהם, או שמא כדאי לפתוח "זירה" חדשה במדיה אחרת ושונה (למשל, ניוזלטר מעוצב)?
בחינת הקיים: האם האתר של העסק משווק אותו כהלכה כיום? באלו אמצעי שיווק נוקט העסק כיום? מה רמת הצלחתם? מה הן נקודות הכשל?
איפיון האתר שיבנה/ישופר: איזו תדמית רוצה העסק לשדר ללקוחותיו? מהי מטרת האתר (אתר תדמית? חנות וירטואלית?)? מהו המסר המרכזי שבו? 
איפיון אמצעי הקידום הנוספים לעסק: האם נעשה שימוש כיום באמצעים כאלה? מה רמת ההצלחה שלהם? מאיזו סיבה הם אינם מצליחים? מה הם האמצעים המתאימים (קידום אורגני בגוגל? קמפיין אדוורדס? הפקת ניוזלטרים? קמפיינים ברשתות חברתיות? פניה ממוקדת לקהלי יעד מוגדרים ומפולחים?)

2. בניית תוכנית פעולה:

        לפי תוצאות האיפיונים שפורטו בסעיף הקודם:

שרטוט סקיצה של האתר החדש, תוך הקפדה על שימוש באמצעי קידום במנועי החיפוש.
החלטה על אפיקי השיווק הנוספים הדרושים לעסק.
בניית תוכנית עבודה הכוללת לוחות זמנים ומפרטת כל שלב.

 

 

 

3. ביצוע:

 

בניית אתר: על פי תוצאות האיפיונים שפורטו בסעיף הקודם, יבנה/יבנה מחדש אתר, שיהווה את "חלון הראווה" של העסק ללקוח. האתר יותאם לצרכי העסק ולקהל היעד המועדף עליו, ישמש אמצעי קשר עיקרי בין העסק ללקוחותיו, ובמידה רבה ימתג את העסק במוחם. האתר יכלול גם אמצעי קידום במנועי החיפוש (כשימוש במילות מפתח מועדפות) אשר יקפיצו אותו למעלה בתוצאות מנועי החיפוש.
פרישת אמצעי השיווק הנוספים לעסק והגברת התעבורה לאתר.

 

 

4. בקרה:

 

בחינת שביעות רצון הלקוחות והצעת דרכי פעולה משופרות, בהתאם לתוצאות סטטיסטיקת האתר וניתוח תנועת הגולשים.
חיזוק נקודות "תורפה"
הסקת מסקנות ומקצה שיפורים.

 

 

לסיכום:

 

כפי שכבר ניתן להבין, אסטרטגיית שיווק נרחבת כזו איננה משהו שניתן לעשות בשליפה מהשרוול או להסתמך על מזלך הטוב. "שיווק בעולם האינטרנט" הוא תחום בפני עצמו, אשר מורכב ממיליון פרטים וגורמים, שבעל העסק הממוצע איננו יכול להעלות על דעתו בעצמו (ובצדק, מאחר וזה איננו תחום ההתמחות שלו). לכן, מומלץ להעזר בחברה מקצועית ואמינה, אשר תלווה אותך במהלך דרכך ותביא לעסק שלך את הלקוחות המתאימים לו.


 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה