שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

כיצד לבנות אתר אינטרנט שיתאים לקידום בגוגל?

ככל שיהיה אתרך מרהיב ועשיר, אם לא יזכה לתעבורה, לא השגת בכך את מטרתך. בניית אתר, תוך כדי התחשבות באלמנטים ההכרחיים לצורך קידום האתר במנועי החיפוש, הוא תחום רחב וניתן ללמוד אותו במשך שנים (והמומחים אכן עושים זאת), אולם ניתן לגבש מס' קוים מנחים, אשר יקלו עליך להגיע למטרה הנכספת (מקום מבוסס בין עשר התוצאות הראשונות בדף החיפוש הראשון). נכון כיום, נחשב למנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט, עם מאות מיליוני שאילתות חיפוש מדי יום. משמעות הדבר היא, שמיליוני לקוחות פוטנציאליים עשויים לחפש אחר שירות או מוצר שהאתר שלך מספק דרכו, ולכן, התאמה של אתרך לגוגל - היא קריטית.

 

קשה להגדיר בדיוק את הפרמטרים המרכיבים את האלגוריתם המשמש בעלי גוגל, כיוון שהוא נשמר חסוי. עם זאת, ניתן לחלק סכמתית את הגורמים לשני סוגים:

פעילות פנימית של האתר (On-Site Factor) - תחת הגדרה זו, נכלל כל מה שנוגע לאופן בו האתר בנוי ולתכנים שלו:

1. מחקר מילות מפתח – בסיס הקידום אתרים הוא בחירה נכונה של מילות מפתח  בהן רוצים לקדם אתר האתר והנה הדילמה: מצד אחד, מילות המפתח צריכות להיות בעלות נפח חיפוש משמעותי כלומר, שמספיק גולשים מחפשים אותן כדי שייצרו תנועה אורגנית משמעותית לאתר. מצד שני, ככל שמילת חיפוש "פופולרית" יותר, התחרות גבוהה יותר והסיכוי להיכנס לעמוד הראשון נמוך יותר ודורש מאמץ ומשאבים רבים יותר. לכן, יש לאזן בין בחירת מילים מבוקשות ובין "ביטויי זנב" רלוונטיים בהם קל יותר להשתלב בתחרות ועשויים לייצר תנועה לאתר. 

2. אופטימיציה – הגדרה נכונה של תג מטא מסייעת לגוגל וגם לגולש לדעת על מה מדבר התוכן בעמוד מסוים. יש להקפיד על עדכון של תגי מטא בשילוב מילות המפתח הרלוונטיות שנבחרו עבור העמוד.

 

3. זמן טעינת האתר - יש להקפיד על "משקל" האתר (ע"י "דיאטה" לקבצי תמונות כבדים, למשל).

 

4. זמן השהייה של הגולש הממוצע באתר וכמות הדפים בהם הגולש מבקר - באתר "מסודר" (בעל מפת אתר והיררכיה מסודרת) הגולש זורם בין הדפים בקלות רבה יותר ולכן ייהנה להיכנס אליו ולטייל בתוכו. לכן, יש גם להקדיש זמן לבדיקה של קישורים תקינים ומעודכנים (בין דף אחד לשני באתר ואף קישורים המוציאים את הגולש "מחוץ" לאתר).

פעילות "חיצונית" (Off-Site Factor) 

 כוללת את הדרכים בהן מגיע הגולש לאתר וכן את הדרכים "לחזק" את האתר מבחוץ: חיזוק האתר נעשה בעיקר באמצעות הפניות לאתר ממקורות מגוונים. קישורים חיצוניים שמובילים אל האתר שלך מחזקים את מעמדו בגוגל. רשתות חברתיות, פורומים, בלוגים, פורטלים גדולים ודומים. יש להקפיד כי הקישורים יהיו רלוונטיים, טבעיים ויגיעו ממקורות מגוונים ומאתרים הנחשבים לאמינים בעיני גוגל.



טיפ חשוב: כשמקימים אתר מומלץ לבנות אותו מראש תחת חשיבה "קידומית", בניית אתר מבוסס וורדפרס, היא פתרון מוצלח: מערכת וורדפרס מותאמת לקידום אתרים בגוגל ומספקת לבעל האתר אפשרות שליטה ועדכון עצמאי של הפרמטרים החשובים לקידום האתר ((On-Site Factor: תגיות מטא, קישורים פנימיים בין עמודים וכן מערכת ניהול תוכן דמוית וורד (word) של אופיס ועוד. 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה