שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

איך נמשוך את הגולש להישאר באתר שלנו? - על עיצוב גרפי באתרים במאה ה-21

בעלי עסקים רבים ממהרים לשכור את שירותיה של חברה לקידום אתרים, בלי להתייחס לעיצוב האתר ולנראות שלו בעיני הגולש. רבים מבעלי העסקים עושים זאת מתוך חוסר ידיעה, אחרים מנסים לחסוך כמה מאות שקלים בהימנעות מעיצוב האתר. הלכה למעשה, מדובר בפגיעה משמעותית בהצלחת האתר ובתוצאה ירודה באיכות שאינה מושכת את הלקוח.

 

יתרונותיו של עיצוב גרפי לאתר אינטרנט הולכים ומתרבים ככל שהעסק פעיל יותר שנים ומחזיק אתר אינטרנט דינאמי. באמצעותסמלים מוכרים, צבעים וצורות יוצרת החברה מיצוב בתודעת הלקוח. דבר ידוע הוא כי צבעים וצורות חודרים טוס יותר להכרה ונותרים בזכרון הצילומי של האדם, הרבה יותר מאשר מילים או משפטים, מידע עמוס או לא רלוונטי עבור הלקוח. במקביל, שימוש בפרסומים רגשיים שונים והבלטת הערכים של החברה מאפשרים את המיתוג שלה ובניית התדמית שלה באופן מושכל ויציב.

 

זמן הישארות באתר: כלי לקריאת שביעות רצון הלקוח

גולשים באינטרנט מוצפים מדי יום בעשרות אלפי מסרים שונים, חלקם רלוונטיים יותר ואחרים רלוונטיים פחות. בעקבות כך – פעולת המיסוך ומיון המידע מתבצעת בתדירות גבוהה יותר. אתר אינטרנט שאינו מצליח לסקרן את הלקוח כבר בדקות הראשונות – נעזב לטובת אתר אינטרנט אחר. גוגל פיתחה כלים שמאפשרים למקדמי האתרים ומעצביהם לדעת מה זמן ההישארות בכל אתר ובכל עמוד באתר. ככל שלקוח נשאר זמן רב יותר בעמוד מסוים כך ניתן להסיק שהוא מוצא בעמוד זה יותר עניין מאשר בעמודים או אתרים אחרים. אבל לא רק אנחנו יכולים ללמוד מזמן ההישארות של הלקוח באתר. גם גוגל יודע את זה.

 

שיפור דירוג האתר על ידי גוגל

גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. בזכות שיווק חכם באינטרנט אתרי אינטרנט מסוימים מגיעים לראש הדירוג ואילו אחרים נשארים בעמודים האחוריים. כמו שנכתב דלעיל, בשל ריבוי מידע גולשים אינם טורחים להיכנס לכל האתרים אלא מצמצמים משמעותית את טווח החיפוש שלהם לתוצאות הראשונות העולות בגוגל. ככל שהאתר שלכם יותר פופולארי – כך הוא יעלה בדירוג.

 

הכל תודות לעיצוב

עיצוב הינו מלאכה השזורה בלא מעט כשרון, ידע וניסיון בשימוש בכלי העיצוב הרלוונטיים. אתר מעוצב הינו מלאכת מחשבת של המסר הרצוי, התדמית הרצויה ובחינת מספר הצעות אפשריות. באמצעות עיצוב קורץ לעין, מזמין ונעים, הגולשים שהגיעו לאתר שלכם יישארו בו זמן רב וייהנו להתרשם מהמידע המוצע באתר.

 

רושם ראשוני: אתר מזמין הוא תוצאה של עיצוב מוצלח

אבל עיצוב קורץ ומזמין הוא לא רק תוצאה של שילובים אסתטיים שונים במגוון אפשרויות. על מנת להעניק לגולש תחושה נעימה ומזמינה חשוב גם לדעת לעצב נכון את אתר האינטרנט ואת המפרט הטכני שלו. למשל, על הדף הראשון באתר האינטרנט להיות בעל היצע עשיר ומקצועי המציג באופן ברור את ההיצע הקיים באתר מבחינת תוכן, עומק ואפשרויות ללקוח. יחד עם זאת, על עיצוב הדף הראשון להיות נוח ונעים מבחינה חזותית, לא עמוס מדי בחלק מסוים של הדף וריק בחלק השני אלא מסודר בצורה הרמונית לחלוטין. זו היא מלאכתו האמיתית של המעצב הגרפי, אשר ניחן בכשרון עיצובי, רכש את הידע המקצועי ויודע ליישם אותו באמצעות הכלים הרלוונטיים.

 

תכנון נכון: מלאכה של מקצוענים

המעצב הגרפי לא רק מעצב את האתר מבחינה חזותית, כאמור. הוא איש המקצוע האחראי לכך שמרגע כניסת הלקוח לאתר שללכם – הוא ימשיך אל תוך הדפים האחרים של האתר ויגלוש ביניהם בהנאה ותוך דליית המידע הרלוונטי לו מכל עמוד. תכנון זרימה נכון של האתר הוא זה המבטיח כי הלקוח הבא שייכנס לאתר שלכם – לא ייצא בידיים ריקות!

 


 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה