שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

שיווק באינטרנט על ידי משרד פרסום

אם עד לפני מספר שנים משרדי פרסום הביטו בהסתייגות בתחום השיווק באינטרנט, נמנעו מלהיכנס אליו ולכל היותר הקימו מחלקות נפרדות עבור תחום ה"דיגיטל" או ה"אינטראקטיב" אבל לא באמת הבינו איך משתמשים ברשת לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הרי שבימינו שירותים של שיווק באינטרנט על ידי משרד פרסום הם חלק בלתי נפרד מפעילותו של כל משרד פרסום.

 

הסיבה לכך ברורה: אנחנו מבלים יותר ויותר זמן באינטרנט ועושים בו (כמעט) הכל, כך שאך טבעי הוא שהמפרסמים יחפשו אותנו שם.

 

מה חלקו של השיווק באינטרנט מתוך כלל עוגת הפרסום?

הנתונים חד משמעיים: שיווק באינטרנט הופך לפרוסה יותר ויותר גדולה בעוגת הפרסום הכוללת, וכך, לדוגמה, בשנת 2013 נרשמה עלייה של לא פחות מ- 15% (!) בסך המשאבים שהוקצו לפרסום ברשת ביחס ל- 2012, וזאת כשעוגת הפרסום כולה תפחה רק ב- 4% באותה שנה (לאחר שנים רבות של התכווצות, אגב).

 

חלקו של השיווק האינטרנטי הגיע ב- 2013 ל- 18% מתוך כל הפרסום בארץ, ועמד על 660 מיליון ש"ח. רק לשם הפרופורציה, בשנת 2003, כלומר בסך הכל לפני 10 שנים, היה חלקו של האינטרנט בעוגת הפרסום 2% בלבד - כך שקל להבין מדוע כל משרד פרסום חפץ חיים מציע כיום גם שירותי שיווק ברשת.
כדאי לציין ששוק הפרסום באינטרנט כולל גם את שוק הפרסום בסלולר - שוק שמתפתח בצעדי ענק, ובפרט לנוכח החדירה המסיבית של הסמארטפונים לחיינו (ובעיקר לחיי בני הנוער, קהל יעד משמעותי בקמפיינים שיווקיים רבים).

 

למה כדאי לפנות דווקא למשרד פרסום לצורך שיווק ברשת?

משרדי פרסום אמונים באופן כללי על יצירת האינטראקציות האופטימליות עם קהל היעד, כך שמשרד פרסום בעל יכולות מוכחות של שיווק באינטרנט מסוגל להציע ללקוחותיו מעטפת כוללת - הן קידום אתרים איכותי,ייעוץ שיווקי לאתר והן נוכחות אפקטיבית במקומות בהם קהל היעד הספציפי של הלקוח הספציפי נמצא והן פנייה שמייצרת רגש ומניעה לפעולה לאותם לקוחות פוטנציאליים.

 

משרדי פרסום מגוונים ומיומנים גם יכולים ליצור מעטפת שיווקית כוללת, כלומר כזו שתכלול לדוגמה פרסומת לטלוויזיה וקמפיין משלים ברשת (שהרי רבים מאיתנו צופים בטלוויזיה עם הסמארטפון ביד).

 

מה כולל השיווק האינטרנטי?

שיווק באינטרנט הוא שם כולל לצעדים אפשריים רבים, כשכמובן לכל לקוח מותאמים באופן אישי הפעולות האפקטיביות ביותר מבחינתו ומבחינת הצרכים העסקיים שלו.

 

פעולה אחת יכולה להיות קידום אתרים כך שהאתר של העסק ייחשף לאנשים רבים ככל האפשר. קידום אתרים שכזה עשוי להיות אורגני (כלומר בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי חיפוש) או ממומן (מודעות מנוסחות היטב ומושכות תשומת לב בגוגל אדוורדס). זירה חשובה נוספת היא פייסבוק, שהפכה זה מכבר מרשת חברתית בלבד לרשת שמשמשת למטרות רבות ובהן השיווק.
דוגמה אחרת לצעד אותו יכולים משרדי פרסום לבצע עבור העסק שלכם היא יצירת סרטון ליו-טיוב והפיכתו לוויראלי, וכמובן שישנן עוד אופציות רבות נוספות.

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה