שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות הינו תחום הדורש ידע רב. בחלק זה של האתר ריכזנו עבורכם מאמרים כללים בתחום
מאמרים

מאמרים

 

איך לבחור קורס קידום אתרים

אחד ממקצועות האינטרנט החדשים שצצו בשנים האחרונות הינו מקדם אתרים. מקדם אתרים הוא האדם שכל דאגתו היא קידום האתר של לקוחותיו או של החברה בה הוא עובד. לאחרונה נשאלת השאלה איך לבחור קורס קידום אתרים ומההיצע הקיים. לפני שניגע בשאלה הזאת בואו נברר מהוא מקדם אתרים וכמובן אילו פעולות הוא נוקט כדי לקדם את האתר בתוצאות החיפוש הרבות הקיימות לכל מילת מפתח. אנו נמצאים בעיצומה של פריחה בכל הקשור לאינטרנט. כמות עצומה של אתרי אינטרנט נטענים לרשת האינטרנט בכל יום נתון, בשנת אלפיים ושמונה היו רשומים מאה ושמונים מליון דומיינים והיום בשנת אלפיים ועשר מספרם הוכפל פי חמש.


כמות המידע המאוכסן על גבי רשת האינטרנט גדל בצורה משמעותית ותהליך שליפת המידע ובעקבותיו קידום אתרים הפך אומנות של ממש .בתחילת שנות התשעים חיפוש של מילת מפתח מסוימת במנוע חיפוש כל שהוא הייתה מניבה כעשרת אלפים תוצאות היינו פוערים פה ולא מאמינים למראה עיננו. כיום אותה מילת מפתח יכולה להניב מיליונים רבים של תוצאות חיפוש. לדוגמא חיפוש של מילת מפתח פשוטה כמו DOG (כלב באנגלית) תניב כחמש מאות חמישים וארבע מיליון תוצאות חיפוש. חלק גדול מהכמות העצומה של המידע הזה כלל לא יהיה רלוונטי עבורנו ויהיה עלינו לנבור בערמת המידע שהוצג עבורנו על ידי מנוע החיפוש כדי למצוא את מבוקשנו.


כאשר נברר איך לבחור קורס קידום אתרים עלינו לוודא שקורס קידום האתרים שנבחר מההיצע הקיים אצל המכללות השונות בישראל יכלול שני סוגים של קידום אתרים במנועי חיפוש. הסוג הראשון הוא קידום אתרים ממומן ואילו השני הוא קידום אתרים אורגני. קידום אתרים ממומן משמש כסוג של פרסום היכול לשמש אותנו בזמן הכרזה על מוצר חדש, פרסום מבצע לתקופה קצרה או פרסום האתר עד שיגיע לדרוג הרצוי בחיפוש האורגני. עלינו להתייחס לקידום ממומן כפרסום זמני בעיתון או בשלט חוצות ולא כתחליף לקידום אורגני. לדוגמא בעל עסק שמעוניין למכור כמות גדולה של מוצר מסוים יכול לפתוח בקמפיין ממומן עבור המוצר הספציפי בלבד. חשוב לומר שתוצאות החיפוש הממומנות יופיעו לצד התוצאות האורגניות ולא במקומן.


קידום אורגני לעומת זאת היא אומנות אחרת לגמרי. מקדם אתרים יקדם את האתר על פי מילות מפתח הקשורות למוצרים או לשירותים שאותו אתר או החברה מציעים ללקוחותיהם. הקידום האורגני בניגוד לקידום ממומן איננו מיידי ונדרש זמן עד שהאתר יתקדם לראש תוצאות החיפוש בניגוד לשיטת יח"צ שמניבה את התוצאות מיד. יש לקחת בחשבון שלמילות מפתח מסוימות יש מספר תוצאות חיפוש שונות ולכן ההתקדמות בכל מילות החיפוש לא יהיה זהה. אנו מקווים שמידע זה יעזור לכם בסוגיה של איך לבחור קורס קידום אתרים ולאחר קריאתו יש בידכם את המידע הנחוץ כדי לשאול את השאלות המתאימות ולבחור את הקורס הנכון.

 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

מאמרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה