פרסום באינטרנט מתייחס לעולם רחב של אפיקים: קידום אורגני, ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות חברתיות, קניית מדיה ופרסום בפורטלים. סאו קריאייטיב יודעת לבנות את התמהיל הנכון לפרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט

 

ניוזלטר newsletter

פרסום באינטרנט באמצעות ניוזלטר

באינטרנט קיימות שיטות רבות בהן ניתן לפרסם ולשווק את העסק. אחת השיטות גם משרתת את המטרה הזו וגם מסייעת לך לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ולהגדיל את הסיכויים להצטרפות לקוחות נוספים. עובדה ידועה היא כי פרסום באינטרנט עובד, ועובד טוב לאור החשיפה הרחבה שמתאפשרת מעצם קיום הפרסום מעל דפי הרשת. חלק מהפרסום אינטרנטי כולל קידום אתרים, בין אם אורגני ובין אם ממומן שתפקידו למעשה לצרף לקוחות חדשים למעגל הלקוחות הקיימים שיש לעסק שלך. אולם פרסום באינטרנט לא יהיה שלם ללא ניוזלטר.

מהו ניוזלטר למעשה? מעצם שמו ניתן להבין כי מדובר במעין מגזין אינטרנטי קצר שכולל תוכן הקשור בעסק שלך או בתחום הרלוונטי לו. התוכן צריך להיות מקורי ומחדש עבור הלקוח, כזה שהוא ייהנה לקרוא. הניוזלטר נשלח אחת לשבוע או אחת לחודש מהאתר שלך לכתובות הדואר האלקטרוני של האנשים שנרשמו לקבל אותו ולפיכך הוא מהווה עוד אפיק פרסומי שהעסק יכול ליהנות ממנו. מעבר ליכולות הפרסום שלו, הניוזלטר גם מסייע לך כבעל עסק לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות וללקוחות לשמור על קשר עם העסק שלך.

פרסום באינטרנט - בנה לך ניוזלטר

בהנחה שיש לך אתר באינטרנט ושהקמת לעצמך מודעות או קמפיין פרסום באינטרנט, ודאי עיצבת לעצמך גם דף נחיתה אליו יגיעו הגולשים אשר יקליקו על אחת מהמודעות שלך. בדף הנחיתה יש אפשרות לכלול מקום שבו הגולש יוכל למלא את פרטי ההתקשרות עימו כדי שנציג מהעסק יחזור אליו למימוש העסקה. במקום זה תוכל להשאיר לגולש אופציה להרשמה לניוזלטר שלך, כך שגם אם העסקה לא תתרחש באותו הרגע, אם הגולש יירשם לניוזלטר הוא יקבל אותו לדואר האלקטרוני שלו וכך תתחיל מערכת היחסים ביניכם, שכן קיום העסק שלך לא ייעלם מתודעתו של הגולש והוא יקבל תזכורות תקופתיות לכך. פרסום באינטרנט כאמור מתייחס גם לגולשים אשר מזמינים את הניוזלטר שלך לתוכנת הדואר האלקטרוני שלהם. גם באתר הבית של העסק כדאי לייחד מקום בו הגולשים יוכלו להצטרף לרשימת התפוצה שלך כדי לעודד אותם לשמור עימך על קשר.

מה כדאי לכלול בניוזלטר כדי שיגביר את היעילות של קמפיין פרסום באינטרנט?

הניוזלטר הוא למעשה פרסום באינטרנט, ולכן חשוב מאוד להקפיד על העיצוב שלו, על התוכן שלו ועל היעילות שיכולים הגולשים להפיק ממנו, כדי שלא יבקשו להסיר את עצמם מרשימת התפוצה שלך. העיצוב חייב להיות מוקפד וממוקד, לא עמוס מדי ולא בנאלי מדי. כדאי לבחור בעיצוב בעל קווים קבועים ותואמים שקשורים לתחום בו הינך עוסק או לחילופין קווים כלליים שנועדו ליפות עת הניוזלטר, בדיוק כפי שעושים בבאנר ובכל פרסום באינטרנט.

המרכיב העיקרי בניוזלטר הוא התוכן. גם בתחום זה, בדיוק כמו באתר עצמו ובמודעות פרסום באינטרנט שבנית לאחר מחקר מילות מפתח מעמיק, כדאי להשקיע בתוכן. החשוב מכל הוא ליצור תוכן שיעניין את הגולשים וימשוך אותם לקרוא את כל או את רוב הניוזלטר. מומלץ מאוד גם לכלול הצעות שיווקיות, מידע על מבצעים והטבות שהעסק שלך מציע כדי שגולש שקיבל את הניוזלטר יוכל להקליק על קישור שמופיע בו ולהגיע לאתר שלך כדי לבצע את הרכישה.

לבסוף, החלט על התדירות שבה יישלח הניוזלטר שלך. פרסום באינטרנט לפי מילות מפתח למשל הוא שיטת פרסום חכמה שמשתדלת ברובה לא להעיק ולהציק לגולשים ולכן רצוי לשמור על קו מנחה זה גם בניוזלטר. לכן לא מומלץ לשלוח ניוזלטר יותר מפעם בשבוע כדי לשמור על מערכת יחסים נעימה, אמינה וארוכת טווח עם הלקוחות. 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

פרסום באינטרנט

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה