קידום אורגני מתייחס לשיפור מיקום בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים עבור מילות מפתח נבחרות. קידום אורגני מקצועי יביא לתוצאות אשר ישארו לאורך זמן

קידום אורגני

קידום אורגני

 

בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה דורשת חשיבה מרובה, הן על הצורה הוויזואלית שלהם והן על התוכן הנדרש. דפי נחיתה הם דפים עצמאיים הנמצאים ברשת, אשר מטרתם היא להמיר כמה שיותר גולשים אקראיים לקונים פוטנציאליים. לשם כך, יש ללמוד על קהל היעד, רצונותיו וצרכיו, כך שבניית דפי הנחיתה תוכל להיות ספציפית וייחודית לו. 

 

 בכדי ליצור קשר עם אותם קונים פוטנציאליים, יש ליצור אצלם את המוטיבציה להשאיר את פרטיהם האישיים. בדרך כלל מוטיבציה זו גוברת לאחר שדפי הנחיתה מציעים שליחת תכנים חינמיים, קופון הנחה על השירות או המוצר המבוקש, ספרים אלקטרוניים ועוד. ככל שיותר אנשים יירשמו וישאירו את פרטיהם, כך יגדל הסיכוי כי הם יהפכו לקונים או למעבירי המסר של השירות, עוד לפני הקנייה עצמה. 

 

 איך בונים דפי נחיתה?

 מכיוון שבנייה של דפי נחיתה דורשת מיומנו ומקצוענות, כדאי לפנות לייעוץ לאנשים המתמחים בכך. אולם, ישנם גם תוכנות ושיטות אשר מאפשרות בניית דפים עצמאיים באופן מהיר וידידותי. יש להקפיד כי דפי הנחיתה לא יהיו עמוסים בתוכן מילולי, ויכוונו את הגולש (חסר הסבלנות) באופן ישיר לטופס השארת הפרטים. בדרך כלל, הגולש האקראי יאבד את סבלנותו לאחר מספר שניות מועט, ולכן אם דף הנחיתה לא עונה על צרכיו ודרישותיו, הוא יינטש ולא ייזכר.

 מטרתם של דפי הנחיתה היא  להדגיש את המוצר או השירות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות סרטי וידאו או המחשות ויזואליות, אשר הינן סכירות יותר מכל תוכן מילולי ארוך. כדאי גם להשתמש במשפטי קריאטיב בדומה לקמפיינים אחרים, בכדי לחרוט את המוצר או השירות בזיכרון הגולש האקראי, עד כדי היכרות איתו. העיצובים הקיימים לדפי נחיתה הם אינסופיים, ולפעמים אף נבחרים מתוך קטלוג מגוון, אשר מיועד למספר מטרות.

 

 המיומנויות הדרושות לבניית דפי נחיתה

 

 ההבדל בין בניית דפי נחיתה לבניית אתר בית הוא גדול ומשמעותי. בעוד שבניית אתר בית של חברה או שירות דורשת הכנסת תכנים באופן שוטף ועקבי, ויזואליזציה וצבעים רגועים ותכנים איכותיים וארוכים, דפי נחיתה דורשים את ההיפך. במהלך בניית דפי הנחיתה, אפשר לקחת בחשבון את מראה דף הבית, אולם יש נקות אותו מכנים מסיחי דעת. התכנים חייבים להיות מזוקקים לכדי משפט אחר, סרט וידאו או תמונה. 


 

דפי הנחיתה חייבים להיות מעוצבים באופן אשר יתאים למסר השיווקי, באופן מכוון וממוקד. ישנה עדיפות לבניית מספר דפי נחיתה אשר יוכלו להתאים לקהל יעד אחר, ולהיות בעלי מילות מפתח שונים. את דפי הנחיתה כדאי לבחון, על פי יחס ההמרה המתקבל מהם, ובאמצעות ניתוחים סטטיסטיים שונים. 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

קידום אורגני

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה