דרושים

דרושים

 

דרוש מומחה לניהול קמפיינים ושיווק באינטרנט - SEM

חזון
תחום הפרסום הדיגטלי נמצא בצמיחה, ישנם אפיקי פרסום רבים ומודלים רבים לעבודה. בעלי עסקים רבים אינם מוצאים את הידים והרגלים, לא יודעים היכן, איך או איפה לפרסם? איך למדוד את האפקטיביות ויעילות של הפרסום הדיגטילי?
תפקיד המקדם הינו, להיות שותף להצלחה בתחום הפרסום הדיגיטלי יחד עם לקוחותיו. ללוות עסקים במטרה לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם באינטרנט בצורה הכי יעילה ואפקטיבית.
מטרת התפקיד

 

  • ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים עבור לקוחות החברה, תוך עמידה ביעדים ובמסגרת תקציב:
    • שיפור בכמות התעבורה לאורך זמן
    • מיתוג
    • לידים / פניות / רישום
    • מכירות / eComm
    • הורדות
  • שיפור ביצועי דפי הנחיתה ו/או האתר
  • טיפוח קשרים ארוכי טווח עם הלקוח
  • זיהוי ,יצירה ומימוש הזדמנויות עסקיות (הצעת פתרונות שיווק נוספים ע"פי צורכי הלקוח)

 

מטלות עיקריות:
  • עבודה בשיתוף פעולה עם הלקוח, שימוש ככתובת מקצועית בעולם הדיגיטל
  • זיהוי צרכי לקוח: תעבורה, מיתוג, לידים, מכירות...
  • שמירת קשר שוטף עם הלקוח
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר שוק / מתחרים
  • החלטה על ה UVP של הלקוח
  • בניית תוכנית קידום שנתית: Search, GDN, Remarketing, Cellular, GSN, in App, Outbrain, Facebook, Tabula, YouTube
  • הגדרת יעדים להצלחה / כישלון לכל חודש
  • הקמת קמפיינים וניהול שוטף שלהם
  • ניהול שוטף ואופטימיזציה של דפי נחיתה
  • חיבור האתר / דפי הנחיתה לכלל כלי הניהול והפרסום כגון Google Analytics.
  • איפיון והגדרות של Google Analytics כולל דוחות מותאמים ללקוח
  • עדכון שוטף במערכות ניהול המשימות של החברה
  • דווח תקופתי ללקוח כולל שימוש ב JAVA Scripts
  • עבודה שוטפת מול גורמי הקשר ב Google, Facebook
  • הצעת שירותי ערך מוסף: Google +, Google Places, Hootsuite, דף עסקי ב Facebook, פתיחת ערוץ YouTube, SEO
גורמי קשר בתוך ומחוץ לחברה:
  • לקוח (מי מטעמו שהוגדר כאיש הקשר הראשי)
  • אנשי הקשר ב Google
  • אנשי הקשר ב Facebook
  • מתכנת (אחראי על בנייה ותחזוקה של האתר / דפי נחיתה)
  • קופירייטינג / אנשי תוכן
  • כל אנשי הקשר הקשורים ללקוח יוזנו למערכות הניהול
מדדי הצלחה
  • עמידה ביעדים: היעדים יוגדרו בתחילת העבודה במסגרת תוכנית העבודה השנתית ע"י המקדם ויאושרו ע"י הלקוח והמנהל
    יעדים כגון: לידים, מכירות, מסגרת תקציב, כמות תעבורה, כמות חשיפות, מסגרת תקציב
  • שביעות רצון הלקוח
  • הרחבת תחומי פעילות עם הלקוח
  • חידוש חוזה ע"י הלקוח
דרישות:
  • ניסיון של שנתיים לפחות בתחום ה- SEM. ניסיון רב יותר מהווה יתרון
  • ידע וניסיון  בניהול קמפיינים ב Google Adwords . מוסמך של Google מהווה יתרון משמעותי
  • ידע וניסיון  בניהול קמפיינים ב Facebook.
  • ידע וניסיון  בניהול קמפיינים ב YouTube.
  • ידע והבנה בסיסיים בבניית אתרים ב HTML /CSS
  • ידע והבנה מעמיקה ב Google Analytics. תעודת הסמכה מהווה יתרון משמעותי
  • שליטה בסיסית במערכות WordPress, Joomla, PHP, .NET
  • אנגלית ברמת שפת אם - יתרון משמעותי
  • רקע בתוכנות WEB נוספות - יתרון
  • תוכנות גרפיות / פוטושופ - יתרון
  • ניסיון נוסף בתחום המחשבים ועולם האינטרנט מהווה יתרון משמעותי
  • יכולת הובלת לקוח, אנליט, אמין, סקרן, ממוקד , תחרותי , אוטודידקט, בעל יכולת לעבוד בתנאי לחץ  ולוחות זמנים , בעל חוש יזמות ועצמאות, מחפש מקום קבוע
** החברה נמצאת בצמיחה, בעלת אווירה צעירה ודינאמית עם אפשרויות קידום **
** תיאור המשרה והדרישות כתובים בלשון זכר מטעמי נוחות, המשרה מיועדת לנשים וגברים**
 
קורות חיים יש לשלוח ל: marketing@seo-c.co.il
 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

דרושים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה