פרסום בגוגל עפ"י רוב מתייחס הן לפרסום בגוגל אדוורד, אשר מאפשר פרסום ברשת החיפוש של גוגל ורשתות חיפוש של שותפים ופרסום ברשת התוכן אשר מאפשר להציג פרסומות בתוך אתרים המעונינים לחלוק עם גוגל ברווחים. יחד עם זאת חשוב לזכור שקידום אורגני יביא לתוצאות אשר ישארו לאורך זמן, ולכן מומלץ לשלב בין השניים
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

 

פרסום בגוגל – האם כל אחד יכול?

פרסום בגוגל עובד עבור כולם

 

עסק לא יכול להתקיים ללא לקוחות. כל עוד העסק קיים, עליו להמשיך ולפעול בשיטות שונות כדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. פרסום בגוגל הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר לקידום כל עסק, בין אם יש לו אתר אינטרנט ובין אם לאו. המודעות הממומנות שאפשר ליצור באמצעות Google AdWords יכולות להגיע למיליוני גולשים בכל רגע נתון בעד עלות נמוכה יחסית לאפיקי פרסום אחרים ברשת האינטרנט. שיטת הפרסום של גוגל מעניקה לך אפשרות לפרסום ממוקד יותר והגעה לקהל יעד שמחפש מלכתחילה את השירות או המוצר שאתה מעוניין לקדם ולמכור. רבים שואלים את עצמם, האם פרסום בגוגל עובד עבור כולם? האם כל אחד יכול לפרסם את העסק שלו בגוגל? ובכן, עם השקעה כספית מינימלית וכמה צעדים פשוטים שיש לנקוט עבור העלאת המודעה לאוויר, כל אחד יכול לפרסם בגוגל. כל אחד שיש לו עסק פרטי שהוא מעוניין לקדם ברשת האינטרנט יכול לפתוח חשבון ב-Google AdWords, להעלות מודעה או קמפיין פרסומי ולהמתין ללקוחות, תוך בקרה וניתוחים סטטיסטיים שגם הם חלק מהחבילה של פרסום בגוגל.

פרסום בגוגל - לפני שמתחילים

אמנם כל אחד יכול לפרסם בגוגל, כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט ותקציב פעוט בתור התחלה, אולם כדאי להשקיע את הזמן בלימוד בסיסי של כלי הפרסום שמציעה ענקית האינטרנט גוגל, בכדי להפיק את המירב וליהנות ממעגל לקוחות מתרחב והולך. הדרך הטובה ביותר להגיע לפרסום בגוגל שיהיה אפקטיבי הן מבחינת החשיפה והן מבחינת העלות היא הכנסת מילות או ביטויי מפתח למודעה. מומלץ מאוד להעמיק את הידע בנושא זה, אם באמצעות קריאת מאמרים באינטרנט ואם באמצעות שימוש באחד מהכלים שגוגל מציעה, כמו Google Keywords. כלי זה מאפשר לבצע ניתוח של מילות מפתח לפי פרמטרים מסויימים. המידע נגיש וקריא במספר רב של שפות ולכן כל אחד שמעוניין לפתוח חשבון פרסום בגוגל ירוויח מרכישת ידע בנושא זה.

חשוב לדעת כי אמנם הממשק ידידותי וקל לשימוש כבר מהרגעים הראשונים, אולם לא ניתן להבטיח שהפרסום יעבוד כבר בשלב הראשון או בימים הראשונים לקיומו און ליין. אחת הסיבות לכך היא בחירה והשקעה במילות מפתח לא מתאימות כל כך, שכן פרסום בגוגל יעיל יותר עם מילות מפתח נכונות. טרם פתיחת החשבון וכתיבת המודעה, חקר שוק מקיף אודות מילות המפתח הינו הכרחי אם ברצונכם שהקמפיין הפרסומי שלכם יפיק עבורכם את מירב התועלת. למרות הסכומים הזעומים, ייתכן ובתחילה תמצאו את עצמכם משקיעים יותר ממה שחשבתם מבלי שתראו את התוצאות הרצויות בשטח. אולם, אל נא תאמרו נואש. המשיכו לבצע מחקר מילות מפתח כדי שתוכלו להגיע לניסוח המודעה המתאימה ביותר שתעלה את חשיפת העסק שלכם.

פרסום בגוגל - ללמוד שפה חדשה

אין בכוונתנו ללימוד שפה זרה במכון ללימוד שפות. היתרון הגדול של גוגל הוא שישנה גרסא לכל שפה כמעט, גם בעברית. לכן, השפה אינה מהווה מחסום בעבודה בגוגל ולא בעת פרסום בגוגל, וזהו יתרון גדול נוסף שאין לאמצעי פרסום רבים. באומרנו שיש ללמוד שפה חדשה בכדי לפרסם בגוגל, אנו מתכוונים לכך שיש ללמוד כמה מונחים חדשים שיעזרו לכם להבין טוב יותר את אופי העבודה ולהעלות את סיכויי ההצלחה שלכם במסע הפרסום. אם יש לכם את הסבלנות לקרוא וללמוד את אותם מונחים, כמו גם את המידע אודות השימוש במילות מפתח, פרסום בגוגל יכול לעבוד גם עבורכם.

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

פרסום בגוגל

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה