פרסום בגוגל עפ"י רוב מתייחס הן לפרסום בגוגל אדוורד, אשר מאפשר פרסום ברשת החיפוש של גוגל ורשתות חיפוש של שותפים ופרסום ברשת התוכן אשר מאפשר להציג פרסומות בתוך אתרים המעונינים לחלוק עם גוגל ברווחים. יחד עם זאת חשוב לזכור שקידום אורגני יביא לתוצאות אשר ישארו לאורך זמן, ולכן מומלץ לשלב בין השניים
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

 

פרסום בגוגל תוך מקסום התועלת מתקציב הפרסום

הפרסום היעיל ביותר - פרסום בגוגל

עסקים וחברות מפרסמים את עצמם בכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולמקסם את הרווחים, שזוהי הרי מטרתו של כל עסק. אחד מערוצי הפרסום שפורחים בתקופה האחרונה הוא הפרסום באינטרנט. יש כמה וכמה דרכים לפרסם באינטרנט, כגון: באנרים, הקמת אתר, רשימות דיוור אלקטרוני ועוד. אולם האינטרנט הינו מקום גדול ומיליוני אנשים פוקדים את שעריו ואתריו בכל רגע נתון, מכל העולם. לכן, פרסום באינטרנט יכול להיות יעיל מאוד או חסר משקל - הכל תלוי בשיטת הפרסום ורמת החשיפה שהוא מקבל. סקרים שפורסמו לאחרונה מראים כי בישראל אחד מעמודי האינטרנט הנפוצים ביותר הינו מנוע החיפוש גוגל. כשלושה מיליון ישראלים מבקרים בו מדי שבוע. מסיבה זו הוא מהווה כר פרסום פורה ואין סופי שיותר ויותר ישראלים מגלים מדי יום. פרסום בגוגל מתאפשר תמורת תשלום ככל שיטת פרסום אחרת אולם ניתן לטייב אותו ולהתאים אותו ככפפה ליד המפרסם, מה שהופך אותו לפרסום היעיל ביותר.

 

פרסום בגוגל - עלות מול תועלת

 

כולם יודעים שפרסום הוא עסק יקר. לא משנה כמעט באיזה ערוץ פרסומי מדובר, המשוואה תמיד כוללת תשלום מצד המפרסם. החוכמה היא לדעת היכן להשקיע את הכספים כך שההשקעה תשתלם לנו. אנו מפרסמים בסכום מסויים מתוך תקווה שהלקוחות שהפרסום ימשוך יכניסו סכום גדול יותר לעסק מזה שהושקע על הפרסום. מצב רצוי זה הוא לא תמיד המצב המצוי, והרבה אנשים משלמים יותר על הפרסום לעומת ההכנסות שהוא מביא לעסק שלהם. פרסום בגוגל יכול לשפר את משוואת העלות מול תועלת של תקציב הפרסום. באמצעות הכלים הרבים שגוגל מציעה ניתן למקסם את התועלת מההשקעה בפרסום.

 

פרסום בגוגל באמצעות Google AdWords


שיטת הפרסום שגוגל מציעה לעסקים היא פרסום מודעות. את המודעות אתה בוחר, כותב ומעצב ולאחר כמה דקות ניתן כבר למצוא את המודעה אונליין בגוגל. העלות של פרסום בגוגל הינה נוחה ביותר לכל כיס (פתיחת חשבון ראשוני בעלות של 25 שקלים וכן תשלום מינמלי של 0.04 שקלים על כל הקלקה על המודעה). ניתן לראות כי עלות הפרסום היא מינמלית בהשוואה לכל ערוץ פרסומי אחר שקיים כיום באינטרנט ומחוצה לו. ישנם מספר מאפיינים לפרסום ב-Google AdWords, כך שכל עסק יוכל למצוא את המאפיין שיתאים לו ולכיסו. זוהי שיטת פרסום שבה אתה הוא בעל השליטה.

 

מדוע פרסום בגוגל יעיל כל כך?

 

פרסום העסק שלך בגוגל מאפשר לך לשלוט הן בתוכן הפרסום והן בתקציב שתוציא עליו. בעזרת כלי נוסף שגוגל מציעה, Google Keywords, תוכל לכלול במודעות הפרסום שלך מילות או ביטויי מפתח שבאמצעותם ניתן להגדיל את החשיפה ולהגיע ליותר לקוחות שמחפשים שירות או מוצר כמו שאתה מוכר.   

מאפייני התשלום עבור פרסום בגוגל יכולים להתאים לכל תקציב, אפילו המינימלי ביותר. מאפיין ה-CPC למשל מאפשר לך לשלם רק עבור מספר ההקלקות של גולשים על המודעה שלך, במחיר שנקבע על ידך כמצויין לעיל. בנוסף, ניתן לבחור לשלם על כל הטבעה של מודעת הפרסום בעמוד מסויים ואף לקבוע תקציב יומי לפרסום. מקסום התועלת מתקציב הפרסום בגוגל מתבטא גם בכך שיש באפשרותך לבחור את הימים המסויימים והשעות שבהן תופיע המודעה שלך (למשל, אם נמצא שיותר אנשים מחפשים מוצרי פרסום או שירותים כשלך בסופי שבוע, תוכל לקבוע שהמודעה שלך תופיע בעיקר בימים אלו).

פרסום בגוגל לא מצריך התחייבות לפרק זמן כלשהו ומאפשר לך לקבל את המקסימום מההשקעה המינימלית גם ככה.

 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

פרסום בגוגל

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה