אנו בסאו קריטייטיב מאמינים בהנחלת הרגלי עבודה נכונים ובהקניית כלי עבודה ללקוחותינו ולשותפים שלנו כך שהשיפור והייעול יוטמעו וימשכו לאורך זמן לכן בחרנו להעלות מספר כלים נבחרים לנוחיותכם

כלים לקידום אתרים

כלים לקידום אתרים

 

הנחיות לכתיבת תוכן

נכתב ע"י , SEO-Creative


עמידה בכל הסעיפים הכתובים במסמך הנ"ל תבטיח נצילות גבוהה יותר בתחום הקידום אורגני, ובכך תשפיע באופן משמעותי על השגת מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
מאידך, אי-עמידה בכל הסעיפים הכתובים במסמך הנ"ל תקשה באופן משמעותי על פעולות הקידום האורגני, ותעכב את הגעת האתר למיקומים גבוהים, אם בכלל.

 

קשר בין הטקסט לביטויי החיפוש כותרת מתאימה

בכל דף יש לוודא שהכותרת המופיעה בטקסט הינה הכותרת המתארת באופן מדויק ביותר את משמעות הדף באתר.
כותרת זו חייבת להכיל את ביטויי החיפוש המרכזי עבורו רוצים לקדם את הדף במנועי החיפוש.
כמו כן, כותרת זה לא תהיה ארוכה מ-6 מילים לכל היותר, ולפחות 2 מילים.

 

כותרות משנה

בדיוק כשם שקיימת כותרת ראשית, יש לכתוב כותרות משנה בדף.
כותרות אלו נראות ממש כפי שנראות הכותרות במסמך הנ"ל, כאשר כל אלמנט בתוכן מקבל כותרת עם טקסט בולט וקו תחתון.
ברוב המקרים, באתר התדמית שלכם קיימת הגדרה עיצובית לסוגי כותבות משנה, בהתאם לרמת ההיררכיה שלהם בתוכן, כאשר כותרת 2 (או "כותרת ברמה 2" או "Heading ") היא ברמה הכותרת המשנית הגבוהה ביותר, ומתחתיה ברמה היררכית כותרת משנה ב"דרגות" נמוכות יותר – כותרת 3, כותרת 4..  עד כותרת 6.
בכל עמוד תוכן מכובד יש צורך להשתמש לפחות ב-2-3 כותרות משנה, כאשר אחת מהן היא "כותרת 2", והשאר כותרות מסוג "כותרת 3".
ככל שהטקסט ארוך יותר, יש להשתמש בכותרות שימוש דחוף יותר.
שימו לב שלא קיימת כותרת עבור כל פסקה, אלא עבור כל מספר פסקאות החולקות את אותו נושא עקרוני.
רצוי מאוד שכותרות המשנה יכילו את ביטויי החיפוש הרלוונטי לדף, כאשר ניתן להשתמש גם בביטויים פחות מרכזיים, ובביטויים שלא מופיעים בכותרת המרכזית של הדף, אך ראויים גם הם להתייחסות.
בדף שבו קיימות כותרות רבות (שש כותרות ויותר), אין צורך שכל הכותרות יכילו ביטויי חיפוש, וחלקן יכולות להכיל "חלקים" של ביטויי החיפוש, או ביטויים הקשורים ברשת הקשר העקרוני (למשל: קיים קשר עקרוני בין שמלות כלה לחתונה, ולכן ניתן להשתמש גם בביטוי "חתונה" באחת הכותרות ללא שימוש בביטוי "שמלות כלה", וגם ניתן להשתמש רק במילה "שמלה" או "שמלות" או "כלה", ללא שימוש בכל הביטוי).

 

שימוש בביטוי החיפוש

יש לכלול את ביטויי החיפוש בתוכן הדף, בין אם בכותרת התוכן ואם אם בטקסט עצמו.
בכל דף שנכתב יש לבדוק הערכה של כמות המילים שבו, ולוודא שכמות הפעמים שביטוי החיפוש המרכזי מופיע בתוכן (כולל הכותרות) הוא כ-3%-5%, אך לא יותר מ-10%.
כמו כן, על הביטוי המרכזי לדף להופיע לפחות פעמיים, וכנ"ל גם לגבי ביטויי-משנה (זנב ארוך) שרוצים לקדם בהם את הדף.

 

היררכיה נכונה בטקסט - חלוקה לפסקאות

בכל דף שנכתב והוא בעל משמעות באתר או לצורך קידום האתר יש לוודא שהתוכן נכתב בחלוקה הגיונית של נושאי התוכן בדף, כל שכל אספקט שעליו מדובר בתוכן יימצא בפסקה המתאימה לו.
בכדי לבצע סוג כזה של חלוקה, יש לשים לב במהלך הכתיבה בין מקש Enter הרגיל, שבפועל מבצע פתיחת פסקה חדשה, לבין שילוב של המקשים Shift + Enter, שמבצעים ירידת שורה באותה פסקה.
שימו לב להפרדת השורות בין שני האספקטים שעליהם נכתב בשורות מעל.
בפסקה הראשונה של נושא החלוקה לפסקאות נכתב על משמעות ההפרדה בין הנושאים, ובפסקה מתחת נכתב על אופן הביצוע.
בפסקה הנוכחית נכתב על ההבדלים בין שתי הפסקאות, ופסקה זו עצמה מחלוקת לשלוש שורות באמצעות שימוש ב"שיפט+אנטר".

 

קישורים פנימיים בתוך תוכן הדף

בתוך התוכן הנכתב בדף יש להוסיף קישורים לעמודים אחרים בתוך האתר שהנושא המרכזי בהם מתייחס לאותו ביטוי.
דוגמא למקרה כזה:
דף עם תוכן בנושא "שמלות כלה למגזר הדתי" : כאשר בפסקה השנייה מהסוף הטקסט מתחיל במשפט "בסלון כלות שלנו דואגים להקפיד על..".
במקרה הזה, מומלץ לדאוג שהטקסט "סלון כלות" יהיה קישור לדף.
יש לוודא שבתוך התוכן של הדף שתכתבו יהיו לפחות 2 קישורים לעמודים פנימיים אחרים באתר, בין אם הם עמודים מרכזיים או עמודים בנושאים משניים, שנועדו עקרונית רק עבור קידום האתר בגוגל.
אם זאת, אין צורך להגזים, ולכן אין לשלב יותר מ-5 קישורים בתוך התוכן. (אם אתם ממש מרגישים צורך באופן חד-פעמי עבור דף מסוים, אזי ניתן להשתמש ב6-7 קישורים, מומלץ בייעוץ עם מקדם האתרים).

 

תמונות בתוכן

אלמנטים עיצוביים הם תמיד דבר מעניין, ולכן מומלץ מידי פעם להוסיף תמונות, סרטוני וידאו (יוטיוב) וכדומה, שיוצגו לצד הטקסט או בין הפסקאות, ויוכלו לחיות ביחד עם התוכן בשלווה, כאשר הגולש שמעדיף תמונות ייצפה בתמונות, והגולש שמעדיף גם תוכן יתמקד בתוכן.
אם זאת, יש לוודא שכל תמונה מכילה ALT, שהוא הסבר מילולי המקיף את התמונה.
מטרת ההסבר המילולי היא להסביר את הנצפה בתמונה.
לפני שגוגל התחילו לקרוא אותו, הוא נוצר בתחילה עבור גולשים עיוורים הגולשים באינטרנט באמצעות תוכנות המבצעות קריאה מילולית של התוכן באתר, וקוראות עבורן את הנצפה בתמונה לפי מה שכתוב ב-ALT של התמונה.
רצוי שהתוכן המילולי יכלול את ביטויי החיפוש – בין אם הביטוי המרכזי לעמוד ובין אם אחד מהביטויים המשניים.
כמו כן, שורת התוכן הזו לא אמורה להיות ארוכה מ-255 תווים, ומעבר לכך תהיה מוגזמת ולא נוחה לקריאה.

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

כלים לקידום אתרים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה