סאו קריאייטיב מנהלת קמפיינים עבור חברות מובילות בארץ ובחו"ל. החברה מספקת שירותיי ייעוץ שיווקי ואסטרטגי לקידום אתרים, רכישת מדיה ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות כגון גוגל ופייסבוק. ניהול הקמפיינים ותקציב הפרסום המבוסס על עמידה ביעדים עסקיים של לקוחותינו.

ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים

 

פרסום בפייסבוק

ניהול קמפיינים לפרסום בפייסבוק

 

בעשור האחרון קם סוג שונה של אתרי אינטרנט. אם עד אז אנשים היו יכולים לגלוש באינטרנט ולאסוף מידע על משהו שמעניין אותם או למצוא משהו שהם צריכים, כיום אתרים מסוג רשתות חברתיות מאפשרים לאנשים לשתף את העולם במידע על עצמם. מרבית ממשתמשי האינטרנט חברים ברשת חברתית כזו או אחרת או בכמה רשתות חברתיות, שכן בהחלט ישנו מספר גדול של רשתות כאלה באינטרנט. אולם, בשנים האחרונות ישנה רשת חברתית אחת שהצליחה לאגד את מספר החברים הגדול ביותר בה, היא רשת הפייסבוק. בפייסבוק ישנם למעלה מ-400 מיליון חברים רשומים, מה שהופך אותה לרשת החברתית הגדולה בעולם. מסיבה זו, ניהול קמפיינים פרסומיים בפייסבוק יכול להיות יעיל כל כך. אנשים רבים שיש להם בתי עסק פרטיים ואף חברות ורשתות גדולות פונות לפרסם בפייסבוק משום שהחשיפה שם יכולה להיות גבוהה מאוד ולא פחות חשוב מזה - ממוקדת יותר. ניהול קמפיינים פרסומיים בפייסבוק היא דרך מצויינת להפצת פרסום אודות העסק תוך מיתוג אישי שלו ושל בעליו. ישנן מספר דרכים להעלות קמפיינים בפייסבוק, בדומה לשיטות פרסום אחרות כמו בגוגל למשל, ויש לשים לב טוב לדרך הפעולה בכדי שפייסבוק לא יחסום את הגישה לפרסום בו.

 

כיצד מבצעים ניהול קמפיינים בפייסבוק? 

 

בכדי להעלות קמפיין פרסום תקין בפייסבוק ישנם מספר שלבים שיש לבצע, כאשר מקפידים לפעול לפי הכללים של פייסבוק.

 

ניהול קמפיינים בפייסבוק - שלב ראשון


ראשית, עוד טרם פתיחת הקמפיין בפועל, יש להגדיר את המטרות והיעדים שאליהם שואפים להגיע באמצעות הקמפיין. מי קהל היעד של הקמפיין? מה יכלול הקמפיין? למשך כמה זמן נרצה להריץ אותו? יש ליצור תכנית עבודה מוגדרת ומסודרת מראש, עוד לפני שפוצחים במסע ניהול קמפיינים, בדיוק כפי שנעשה בכל הקמפיינים הפרסומיים באשר הם - וירטואלים או לא. לא מענה על שאלות אלו יש לפתוח דף פרופיל מפרסם בפייסבוק ולהגדיר את התקציב לקמפיינים. בדומה לגוגל, גם פייסבוק מאפשרת תשלום לפי הקלקה, קרי כל אימת שגולש יקליק על המודעה שלכם תחוייבו בסכום מסויים שבאפשרותכם לקבוע.

 

ניהול קמפיינים בפייסבוק - שלב שני


בשלב זה יש לתכנן את מהות הקמפיין, כלומר עיצוב וניסוח מודעות הפרסומת. מוטב לבצע את השלב הזה רק לאחר מחקר מתאים שבוצע בפייסבוק ובעזרת כלי אינטרנט שונים (כמו Google Keywords) אודות מילות המפתח הפופולריות ביותר ובלבד שתהיה להן רלוונטיות לעסק שלך. מילות מפתח הן הן המפתח להצלחת ניהול קמפיינים פרסומיים באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט. בעת עיצוב הקמפיין, מומלץ מאוד להכניס גם תמונה או גרפיקה מסויימת וזאת בכדי למשוך את עיני הגולשים בין כל שורות הטקסט הכתובות באתר. יש ליצור גם קישור מהמודעה או לדף נחיתה שעוצב במיוחד לצורך הקמפיין או לדף הפרופיל של העסק.

 

ניהול קמפיינים בפייסבוק - שלב שלישי

לאחר שקיימות מספר מודעות או מספר קמפיינים, יש להעלותן לפייסבוק באמצעות חשבון המפרסם שפתחנו בשלב הראשון. ניתן לבצע סינון של קהל היעד לפי פרטים שמספק פייסבוק למפרסמים בו, כגון חתך גילאים, תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, מין ועוד. כך, ניתן לצמצם את הדפים האפשריים שבהם תופענה המודעות ולקבל קהל יעד ממוקד יותר שיש יותר סיכוי שיקליק על המודעה. לאחר פרק זמן מסויים של ניהול קמפיינים בפייסבוק, ניתן לערוך את החישובים אודות העלות מול התועלת. אם בתחילת הקמפיין הגדרנו תקציב מסויים, תמיד ניתן לשנותו לאורך הקמפיין בכדי שהעלות תהיה שווה את התועלת. 

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

ניהול קמפיינים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה