סאו קריאייטיב מנהלת קמפיינים עבור חברות מובילות בארץ ובחו"ל. החברה מספקת שירותיי ייעוץ שיווקי ואסטרטגי לקידום אתרים, רכישת מדיה ופרסום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות כגון גוגל ופייסבוק. ניהול הקמפיינים ותקציב הפרסום המבוסס על עמידה ביעדים עסקיים של לקוחותינו.

ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים

 

בניית דף נחיתה לצורך ניהול קמפיינים נכון

ניהול קמפיינים באינטרנט

 

רבים מבעלי חברות ועסקים, גדולים כקטנים, רואים באינטרנט שטח פרסום נרחב ויעיל. הסיבה לכך היא שעם הזמן האינטרנט תופס יותר ויותר תאוצה בכל תחום בחיינו ומיליוני אנשים עושים בו שימוש כזה או אחר. כתוצאה מכך, פוטנציאל החשיפה של האינטרנט הוא גדול מאוד, וזה מה שכל קמפיין פרסומי צריך בסופו של דבר - קהל. אולם, ככל ניהול קמפיין פרסומי גם ניהול קמפיינים באינטרנט צריך להתבצע כהלכה על מנת לממש את מטרתו שהיא השגת לקוחות והגדלת הרווחים לעסק. ראשית, יש להחליט על מיקום נכון עבור הקמפיין האינטרנטי שלנו. לא מדובר בקניית שטח פרסומי בדומה לתשלום עבור שלט חוצות שמוצב במקום אסטרטגי. באינטרנט, עלינו לעבוד קשה יותר בכדי שנגיע למקום האסטרטגי הזה. ניהול קמפיינים באינטרנט מצריך איסוף ידע מקדים לפני שבכלל ניגשים למלאכה, בהנחה שלא שוכרים את שירותיה של חברה המתמחה בפרסום באינטרנט. קמפיין פרסומי באינטרנט הוא למעשה צורת ביטוי של קידום אתרים, וככזו היא מתבססת על תוכן ואיכות. ללא תוכן איכותי יעילות הקמפיין לא תהיה גבוהה במיוחד מה שיוביל לתחושת תסכול וייאוש מהקמפיין. בכדי למנוע זאת ישנם כמה גורמים שצריך לקחת בחשבון,, ביניהם דף הנחיתה.

 

דף נחיתה לביצוע נכון של ניהול קמפיינים

 

דף נחיתה כשמו כן הוא. מדובר בדף בודד שנחשף לעיני הגולש לאחר שזה מקליק על המודעה הפרסומית שהעלנו במסגרת הקמפיין או על קישור כלשהו שהוצב ברשת חברתית. דף נחיתה טוב צריך לכלול פרטים רלוונטיים ומושכים, להיות מעוצב באופן נאה ומסודר שקשור לתחום בו עוסק האתר כולו, וכן לכלול מקום שבו יוכל הגולש להשאיר פרטי התקשרות חוזרת עימו או להצטרף לרשימת התפוצה של הניוזלטר של האתתר, אם יש. ניהול קמפיינים נכון באינטרנט חייב לכלול דף נחיתה איכותי כשלב השני לחשיפת הגולש לעסק דרך האתר. השלב הראשון הוא כמובן מודעת הפרסומת עצמה, שבנויה לפי מילות וביטויי מפתח עליהם ביצענו מחקר מקיף (באמצעות Google Keywords למשל). מילות המפתח הן הדרך הטובה ביותר הן עבור המודעה והן עבור דף הנחיתה למצוא את עצמם תחת הקליק של הגולש. ישנו דגש חשוב מאוד על איכות מילות המפתח כמו גם על התכנים בכלל גם במודעה אך בעיקר בדף הנחיתה ובאתר. מנועי החיפוש סורקים את התכנים המצויים בכל הדפים באינטרנט לפי אותן מילות מפתח ומציגים לגולשים את האתרים הרלוונטיים להם ביותר. כך גם קורה במודעות פרסומת שמועלות לאינטרנט על ידי Google AdWords למשל. זהו כלי אינטרנטי מבית היוצר של גוגל שמאפשר ניהול קמפיינים פרסומיים ברשת באמצעות מודעות ממומנות. הקלקה על מודעה כזו תביא את הגולש לדף הנחיתה, כפי שציינו לעיל, אולם חשוב להדגיש שללא תכנים שהורכבו נכונה מנוע החיפוש לא יציג את המודעה הפרסומית בעמודי התוצאות הראשונים, אם בכלל. לכן, מאוד חשוב להקפיד שהתכנים הן במודעה, הן בדף הנחיתה והן באתר עצמו יהיו איכותיים, ואם אינכם בטוחים ביכולתכם לכתוב את התכנים הללו כהלכה, עדיף להוציא כמה שקלים עבור חברת כתיבת תוכן לאתרים מקצועית ובעלת ניסיון מוכח שתבצע זאת עבורכם באופן האופטימלי ביותר.

ניהול קמפיינים בתנופה

 

דף נחיתה שבנוי היטב מבחינת תוכן ועיצוב בשילוב של גורמים נוספים יכול רק לייעל ניהול קמפיינים פרסומיים באינטרנט, ולהביא לתוצאות טובות עד חודש מיום פתיחת הקמפיין. השקיעו בדף הנחיתה בכדי שהקמפיין יתפוס תאוצה.

 
ליצירת קשר 03-5656428
*שם:
*מייל:
*טלפון:
*אתר:
פירוט:

 

שותף מוסמך של גוגל מומחה לקידום אתרים

ניהול קמפיינים

שירותי החברה

קידום אתרים

פירסום בגוגל

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט

מלקוחות החברה